گشتی در مراکز خرید و بازارهای مارماریس

مارماریس بهشت زیبای کشور ترکیه از جمله شهرهای توریستی و ساحلی این سرزمین تاریخی به شمار می‌رود که سالانه گردشگران بسیاری به خصوص از مناطق آسیا و اروپا به این شهر ساحلی سفر کرده و اوقات خوشی را در کنار ساحل‌های زیبای آن سپری می‌کنند. با توجه به تفریحات ساحلی این منطقه و جاذبه‌های طبیعی آن، نمی‌توان مراکز خرید و فروشگاه‌هایش را از یاد برد. خرید سوغات، اشیاء دکوری، ظروف زینتی، پوشاک، شیرینی‌های سنتی و دیدار از مراکز خرید شهر مارماریس نه تنها بسیار به یاد ماندنی است، بلکه از جمله سرگرمی‌های گردشگری محسوب می‌شود. علاوه بر آن در گوشه و کنار این منطقه توریستی، مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوعی به چشم می‌خورد که در حین قدم زدن به طرف ساحل می‌توان از آنها نیز دیدن کرده و مایحتاج یا سوغاتی‌های بسیار زیبا نظیر انواع بدلیجات که با سنگ‌های فیروزه‌ای چشم زخم ساخته شده‌اند، انواع آویز چشم زخم، قهوه، شکلات، کیف و کفش، پوشاک و هر آنچه را که مد نظرتان است، مانند مراکز خرید آنکارا خریداری نمود.

گفتنی است که خرید کردن در شهر مارماریس به نسبت سایر شهرهای ترکیه بسیار مقرون به صرفه بوده و از قیمت‌های بسیار مناسبی برخوردار هستند که در ادامه به شرح بیشتری درباره خرید در مارماریس می‌پردازیم؛ زیباترین پارک های استانبول را میتوانید همینجا بخوانید .

مراکز خرید مارماریس

مراکز خرید مارماریس

انواع مراکز خرید مارماریس عبارتند از؛
بازار بزرگ کارسی مارماریس
مرکز خرید مارینا
شاپینگ سنتر تانساش
بازار ایچملر

بازار بزرگ مارماریس یا چارشی مارکت
Carsi Market

گرند بازار یا همان بازار بزرگ کارسی، معروف ترین بازار مارماریس است که می‌توان در آن ساعت‌ها به گشت و گذار و خرید انواع سوغاتی‌ها نظیر صنایع دستی، چراغ های رنگین، ظروف تزیینی، شرینی‌های محلی و سایر چیزها پرداخت. در این بازار می‌توانید هر آنچه که مورد نظرتان است را پیدا کنید.در ضمن تفریحات آبی در کوش آداسی را از دست ندهید . از آنجایی که معمولا بازار دارای تنوع کالایی است، از نظر قیمتی نیز بسیار مناسب‌تر از سایر مراکز خرید می‌باشد. بنابراین در این بازار می‌توانید اجناس را با نصف قیمت کالاهای مرکز شهر تهیه کنید. این بازار که بیشتر شبیه بازارهای ایران است، دارای غرفه های متعددی است که هر یک به فروش کالای خاصی مشغول است. پوشاک، ظروف، فرش و گلیم، اشیاء تزیینی، زیورآلات، بدلیجات، انواع وسایل دکوری چوبی را می‌توان در این بازار یافت و ارزانترین مراکز خرید وان ترکیه را ببینید .

بازار بزرگ مارماریس یا چارشی مارکت

بازار بزرگ مارماریس یا چارشی مارکت

مرکز خرید مارینا
Netsel Marina
مرکز خرید مارینا از مهمترین دیدنیهای مارماریس ترکیه به شمار رفته بک شاپینگ مال لوکس و مدرن است که بیشتر به فروش پوشاک و کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و موارد اینچنینی تعلق دارد. اگر چنانچه در صدد خرید محصولات با برندهای معروف و کیفیت‌های عالی هستید، حتما بازدید از این مرکز خرید را در فهرست دیدنی‌های گردشگری خود قرار دهید. علاوه بر ان این مرکز خرید دارای رستوران، کافی شاپ، صرافی و شهربازی کودکان نیز می‌باشد که با خیال راحت می‌توانید از صبح تا پاسی از شب را از امکانات این مرکز خرید بهره‌مند شوید و لحظات خوشی را به همراه خانواده در میان انواع بوتیک‌های خوشرنگ و لعابش بگذرانید

مارینا مال مارماریس

مارینا مال مارماریس

شاپینگ سنتر تانساش
Tansaş shopping center
از دیگر شاپینگ مال‌های شهر توریستی و ساحلی مارماریس می‌توان به شاپینگ سنتر تانساش اشاره کرد که در میان سایر مراکز خرید مارماریس، به عنوان بزرگ‌ترین شاپینگ مال شناخته شده است. این شاپینگ مال با دو طبقه تمامی امکانات را در بر گرفته، از بوتیک‌های پوشاک، بدلیجات، محصولات آرایشی و بهداشتی، داروخانه، عروسک فروشی، صنایع دستی، آثار هنری تا فود کورت های متنوع، کافی شاپ‌ها. شهربازی کودکان، صرافی، هایپر مارکت و پارکینگ از دیگر خدمات این مجتمع خرید است در ادامه از موزه آنتالیا ترکیه بیشتر بخوانید .

تانساش مارماریس

مرکز خرید تانساش مارماریس

بازار ایچملر
Icmeler
بازار ایچملر از جمله بازارهای خیابانی با غرفه‌های روباز است که به نوعی مانند چهارشنبه بازارهای ایران می‌ماند. خرید از این بازار نیز حال و هوای خاص خود را شامل می‌شود، محصولات در این بازار با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رسد و اغلب دارای برند ترک می باشند. در این بازار می‌توانید به خرید سوغاتی، پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش و نظایر اینها بپردازید. اگر چه بازار ایچملر یک نوع بازار خیابانی است اما اجناس و محصولات آن با برند ترک و با کیفیت بسیار قابل توجهی عرضه می‌شوند. در این بازار اگر چنانچه زبان ترکی تان خوب باشد، نیز می‌توانید با چانه زدن از تخفیف‌های کمی نیز برخوردار شوید و از قیمت تور آنتالیا و دیدنیهایش باخبر شوید . بهترین تفریحات ترابزون ترکیه را بیشتر بخوانید .

بازار ایچملر مارماریس

پنجشنبه بازار و چهارشنبه بازار ایچملر در مارماریس

سایر فروشگاه‌ها
در میان کوچه‌ها و خیابان‌هایی که به اسکله راه دارد، مملو از انواع بوتیک‌ها و فروشگاه‌هایی است که می‌توانید از آنها دیدن کنید. علاوه بر آن مغازه‌های دورتا دور اسکله که به فروش انواع بدلیجات و آثار دست ساز می‌پردازند، نیز اغلب مورد استقبال علاقمندان و گردشگران قرار می‌گیرد.در ادامه میتوانید سری به جاهای دیدنی قبرس بزنید .

بلو پورت مارماریس

بلوپورت مارماریس

معمولا گردشگرانی که محل اقامتشان به اسکله نزدیک است، راه رسیدن به آن را پیاده طی کرده و از اینگونه فروشگاه‌ها و مغازه‌های خیابانی نیز بهره‌مند می‌شوند. چهارشنبه بازار، پنجشنبه بازار، بازارهای خیابانی هر یک ویژگی‌ها و حال و هوای مختص به خود را داشته و به گونه‌ای است که سطح علاقمندی تمامی گردشگران را برآورده می‌کند. همانطور که از قبل اشاره شد، قیمت اجناس در مارماریس به نسبت سایر شهرهای ترکیه بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، بنابراین فرصت خرید در این منطقه را از دست ندهید. مارماریس یک منطقه زیبای ساحلی است که نه تنها لحظات به یاد ماندنی را برای شما به یادگار می‌گذارد، بلکه دل کندن از زیبایی‌های این منطقه کار بسیار دشواری است .درباره کاپادوکیا و فاصله کاپادوکیا تا استانبول بیشتر بخوانید .

سایر مراکز خرید مارماریس

سایر مراکز خرید در مارماریس

2020-06-16T08:02:12+00:00

دیدگاه خود را بنویسید