مراکز خرید باکو

سفر به باکو پایتخت کشور آذربایجان برای اغلب مسافران، خاطره‌ای جذاب و به یاد ماندنی رقم می‌زند. این شهر، ترکیبی تماشایی از سنّت و مدرنیته است که هر سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. در مراکز خرید باکو نیز همین ترکیب و تنوع دیده می‌شود. از فروشگاه‌های برندهای معروف تا بازارهای محلّی و مراکز خرید مترو و حتّی دست‌فروشان باکو هریک مخاطبان خاص خود را دارند. مهم این است که هر مسافر با هر میزان بودجه دست خالی از سفر به باکو برنمی‌گردد. برخی گردشگران، خرید سوغات مخصوص هر شهر را می‌پسندند و برخی به خرید چیز ساده‌ای به عنوان یادگاری از سفر رضایت می‌دهند. به هر صورت آشنایی با مراکز خرید مقصد می‌تواند شما را در برنامه‌ریزی برای سفر یاری کند. پس با ما همراه باشید تا با مراکز خرید باکو آشنا شویم.در ضمن جاذبه های باکو را از دست ندهید .
باکو مال       Baku mall
بازار باکو یک مرکز خرید نسبتاً کامل و جمع و جور است. در این مرکز خرید می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را پیدا کنید و در صورت تمایل از خدمات رستوران مجموعه نیز استفاده کنید. البته شهرت این مجموعه به دلیل تعداد فروشگاه‌ها و یا وجود چندین رستوران در آن نیست. مرکز خرید باکو به دلیل مجموعه تفریحی مخصوص کودکان خود شهرت دارد. اگر در سفر به باکو همراه کودکان خود هستید حتماً از این مجموعه بازدید کنید.

باکو مال

باکو مال

آدرس:
Hasanbay Zardaby str 183, Yasamal Area, Baku city
مرکز خرید پورت باکو              Port Baku mall
این مجموعه یکی از مراکز خرید مدرن شهر باکو به شمار می‌رود. بنابراین محصولات بسیاری از برندهای معروف دنیا در این مرکز عرضه می‌شود. از جمله این برندها می‌توان به نام‌های آشنایی چون Burberry, Valentino, Givenchy, Rolex, Fendy, Marc Jacobs, Ralph Lauren اشاره کرد. چندین رستوران و کافه این مجموعه نیز فضای مناسبی برای استراحت و پذیرایی از گردشگران فراهم کرده‌اند. در این میان کافه Alisa به ویژه اگر همراه خانواده هستید فضای بسیار جذاب و دیدنی دارد. در طبقه اوّل این مجموعه نیز فضایی برای کودکان در نظر گرفته شده است. در مواقع خاصی برنامه‌های جذابی برای کودکان در این فضا اجرا می‌شود. برج سه شعله باکو را بیشتر بخوانید .

مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو

آدرس:
Neftchiler Avenue 151, Baku city
مرکز خرید پارک بلوار  باکو              Park Boulevard mall
این مجموعه یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری تفریحی مدرن شهر باکو است. در این مجموعه در کنار انواع فروشگاه با نام‌های آشنا، مراکز تفریحی مانند سینما و سالن بازی کودکان نیز وجود دارد. بعد از گشت و گذار در بلوار ساحلی گردشگران می‌توانند با حضور در این مجموعه به خصوص رستوران‌های آن، استراحتی کوتاه و دلپذیر داشته باشند. محصولات برندهای معروفی چون GAP, ZARA, Eves Rocher, La Souza, Aldo Accessories, Chico, Music Gallery, Swarovski در این مجموعه به فروش می‌رسد. البته درست در روبروی این مرکز خرید نیز بوتیک‌های معروف بین‌المللی قرار دارد.

مرکز خرید پارک بلوار باکو با نمایی خیره کننده

مرکز خرید پارک بلوار باکو با نمایی خیره کننده

آدرس:
Neftchiler Avenue, Baku city
AF mall                   آف مال
مهم‌ترین مزیت این مرکز خرید دسترسی آسان آن است. این مرکز خرید درست در مرکز شهر باکو قرار دارد. در حال حاضر بخشی از فضای این مجموعه به دفاتر تجاری و سالن‌های زیبایی اختصاص دارد. آنچه در این مجموعه می‌تواند برای گردشگران مفید باشد سوپرمارکت، رستوران و فروشگاه‌ لوازم ورزشی بهترین برندهای معروف دنیا است. پس اگر به خرید لوازم ورزشی نیاز داشتید می‌توانید به این مرکز خرید که درست در مجاورت ایستگاه مترو 28 می است مراجعه کنید. همه چیز درباره سفر به باکو را بیشتر بخوانید .

آف مال باکو

آف مال باکو

آدرس:
Baku city, Samad Vurgun street 34
28  مال                       28 Mall
این مجموعه تجاری تفریحی نیز درست در مرکز شهر باکو و در مجاورت ایستگاه مترو 28 می قرار دارد. بازدیدکنندگان این مجموعه می‌توانند در کنار خرید از فروشگاه‌های معتبر، از امکانات تفریحی مانند سینما سه بعدی نیز لذّت ببرند. چندین کافه و رستوران نیز با منوهای رنگارنگ آماده پذیرایی از گردشگران هستند. اجناس برندهای معروفی مانند GAP, ZARA, Eves Rocher, La Souza, Aldo Accessories, Chicco, Music Gallery, Swarovski در این مرکز تجاری به فروش می‌رسد.

مال 28 باکو آذربایجان

مال 28 باکو آذربایجان

آدرس:
1014, Azadlig avenue 15a/4 Baku
گنجلیک مال     Ganjlik mall
این مرکز خرید با معماری مدرن و منحصر به فرد خود بازدیدکنندگان فراوانی دارد. در ان مجموعه نیز گردشگران می‌توانند پس از گشت و گذار در میان فروشگاه‌ها در کافه یا رستوران مورد نظر خود به استراحت بپردازند. با این تفاوت که در این مرکز تجاری علاوه بر فضای داخلی، تراس زیبایی نیز برای پذیرایی از گردشگران فراهم شده است. بدیهی است اغلب گردشگران استراحت در این تراس زیبا را بر فضای داخلی ترجیح می‌دهند.
در این مرکز تجاری نیز نمایندگی برندهای معروفی چون Zara, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, L’occitane, Mango, Bershka حضور دارند. این مجموعه برای کودکان نیز امکانات تفریحی جذابی دارد به همین دلیل گزینه مناسبی برای گردش خانوادگی در باکو به شمار می‌رود.

مرکز خرید گنجلیک مال یکی از بهترین مراکز خرید و گشت و گذار در باکو

مرکز خرید گنجلیک مال یکی از بهترین مراکز خرید و گشت و گذار در باکو

آدرس:Fatali Khann Khoyski 38, Baku

Metro Park mall مرکز خرید  مترو پارک

مراکز تجاری تفریحی مدرن متعددی در باکو وجود دارد که اغلب امکانات کافی برای پذیرایی از خانواده‌ها در اختیار دارند. مرکز خرید مترو پارک نیز یکی از همین موارد است. در این مجموعه فروشگاه‌های متنوعی با تام‌های تجاری معروف از قبیل United Colors Of Benetton, Colin’s, FLO, Bata, Captain Silver, Mango, Pandora, Penti فعالیت می‌کنند. در کنار آنها جاذبه‌های تفریحی گوناگون و فروشگاه بزرگ و معروف اسباب‌بازی نیز مکان جذابی برای حضور کودکان ایجاد نموده‌ است. پس از گشت و گذار در میان فروشگاه‌های رنگارنگ و متنوع گردشگران می‌توانند از خدمات کافه و رستوران این مجموعه استفاده کنند.

مترو پارک باکو

مترو پارک باکو

آدرس:
Narimanov area, Tabriz str. 106A, Baku city
نظامی مال       Nizami mall
این مرکز خرید نیز درست در مجاورت یکی از ایستگاه‌های مترو باکو به نام نظامی قرار دارد. نام ایستگاه و مرکز تجاری به پاسداشت مقام شاعر بزرگ نظامی گنجوی انتخاب شده است. حتّی خود ایستگاه مترو نیز دارای ورودی و تزئینات بسیار زیبا و تماشایی است. علاوه بر آن دو مجسمه معروف باکو Zivarbey Ahmadbeyov و Freed woman نیز در همین حوالی قرار دارد. ضمن اینکه در این مرکز خرید اجناس گوناگونی از قبیل لباس، کفش، کیف، زیورآلات، عطر و . . . با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. بنابراین بازدید از این مرکز خرید و اماکن دیدنی اطراف آن برای گردشگران باکو توصیه می‌شود.

نظامی مال واقع در باکو

نظامی مال واقع در باکو

آدرس:
Salatın Əsgərova, Bakı 1009

آیگون مال     Aygun mall
این مرکز تجاری نیز به دور از هیاهوی مرکز شهر مکان مناسبی برای یک گردش خانوادگی محسوب می‌شود. وجود فروشگاه‌های متنوع لباس، کیف و کفش، لوازم آرایش، عطر و … تنها مزیت این مرکز خرید نیست. بلکه وجود مجموعه تفریحی مجهز با انواع دستگاه‌های بازی برای کودکان و بزرگسالان مهم‌ترین مزیت این مرکز خرید است.

آیگون مال باکو

آیگون مال باکو

آدرس:
Bakı, Bakıxanov qəs., Gənclik küç., 29

2020-06-16T11:04:46+00:00

دیدگاه خود را بنویسید