معرفی بهترین مراکز خرید پاتایا

در سال‌های اخیر سفر به پاتایا در تایلند در فهرست سفرهای محبوب گردشگران قرار گرفته است. این امر به دلیل جاذبه‌های طبیعی تایلند و نیز امکانات خدماتی و رفاهی این شهر به عنوان یک شهر مدرن رخ داده است. در طول سال‌ها شهر پاتایا هم‌زمان با افزایش جمعیت به طور مطلوبی توسعه یافته و هر سال میزبان گردشگران بیشتری بوده است.
مراکز خرید پاتایا نیز در طول این دوران پیشرفت قابل توجّهی داشته‌اند. هم‌اکنون مراکز خرید پاتایا به خوبی نیاز مردم و گردشگران این شهر را برآورده می‌سازند. این مراکز خرید که در تمام شهر پراکنده‌اند مملو از انواع کالاهای بومی و بین‌المللی است. در نتیجه اغلب افراد با سلایق گوناگون خریدی رضایت‌بخش در پاتایا را تجربه می‌کنند. در همین راستا ما در این مطلب برترین مراکز خرید پاتایا را برای آشنایی بیشتر گردشگران معرفی می‌کنیم.در ادامه میتوانید برترین مراکز خرید بانکوک را ببینیثد .

Central Festival
این مرکز خرید که در کنار ساحل قرار دارد از سال 2009 آغاز به کار کرد. به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید ساحلی در آسیا خرید در این مجموعه از هرلحاظ رضایت‌بخش خواهد بود. در این مجموعه فروشگاه‌هایی برای فروش اجناس تایلندی و فروشگاه‌هایی برای عرضه محصولات معروف بین‌المللی وجود دارد. چشم‌انداز زیبای خلیج پاتایا نیز منظره‌ای تماشایی برای این مجموعه به شمار می‌رود. گردشگران پس از گشت و گذار و خرید مایحتاج خود می‌توانند اوقات خوشی را در بخش‌های تفریحی این مجموعه مانند سالن بولینگ، سالن بازی کودکان و سالن سینما سپری کنند. امکانات خدماتی مانند چندین رستوران و کافه نیز برای پذیرایی از گردشگران وجود دارد. لیست دیدنیهای تایلند را  در سفرتان فراموش نکنید .

مجموعه سنترال فستیوال پاتایا یکی از بهترینهای پاتایا برای خرید پوشاک و اکسسوری

مجموعه سنترال فستیوال پاتایا یکی از بهترینهای پاتایا برای خرید پوشاک و اکسسوری

آدرس:
333/99

Moo 9, Pattaya Beach Road, South Pattaya
Royal Garden Plaza
گردشگران پاتایا نه تنها برای خرید بلکه برای تفریح و سرگرمی نیز این مجموعه را گزینه مناسبی می‌دانند. در طبقه هم‌کف این مجموعه یک نمایشگاه وجود دارد. ولی در کنار آن محصولات برندهای معروف دنیا و نیز صنایع دستی تایلند نیز در این مجموعه به فروش می‌رسد. حتّی برای صرف غذا نیز اینجا نام‌های آشنایی چون KFC ، King Burger و Sizzler حضور دارند. از لحاظ امکانات تفریحی نیز سینما 4 بعدی و خانه ارواح در این مرکز خرید برای علاقمندان تفریحات هیجان‌انگیز جذاب است. محبوترین تفریحات سامویی را ببینید .

رویال گاردن پلازا مجموعه ای شیک برای گردش و خرید

رویال گاردن پلازا مجموعه ای شیک برای گردش و خرید

آدرس:
218, Moo 10, Beach Road

Outlet mall
این فروشگاه اوّلین مرکز خرید اجناس حراجی در تایلند به شمار می‌رود. این مجموعه با هدف دریافت اجناس حراجی از کارخانجات مختلف تأسیس شد. محصولات بیش از 300 برند مختلف در این مرکز خرید با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌شوند. تنوع اجناس و وسعت این مجموعه موجب محبوبیت آن در میان اقشار مختلف شده است. غرفه‌هایی برای صرف میان وعده‌ای لذیذ و یک پارکینگ وسیع امکانات این مجموعه را تکمیل می‌کند. آدرس دقیق باغ وحش پوکت و جاذبه هایش را در سفر تایلند از دست ندهید .

اوت لت مال پاتایا

اوت لت مال پاتایا یکی از بهترین مکانها برای خرید لباس های برند ارزان و با کیفیت

آدرس:
666 Moo 12, Nongprue Subdistrict, Bang Lamung

Mike Shopping

این مجموعه یکی از مراکز خریدی است که هر گردشگری در سفر به پاتایا باید از آن بازدید کند. در طبقات مختلف این مجموعه انواع اجناس مورد نیاز اقشار مختلف عرضه می‌شود. در طبقه اوّل انواع مصنوعات چرمی به فروش می‌رسند. طبقه دوّم به فروشگاه‌های لباس اختصاص دارد. طبقه سوم نیز یک فودکورت مجهز با منوهای رنگارنگ و لذیذ برای پذیرایی از گردشگران فراهم است. ضمن اینکه در این مجموعه بخش وسیعی به پوشاک کودکان و اسباب‌بازی اختصاص دارد که حراج‌های بسیار جذابی نیز دارند. دیدنیهای معبد بودای زمردین بانکوک را حتما ببینید .

مرکز خرید مایک شاینگ پاتایا

مرکز خرید مایک شاینگ پاتایا

آدرس:
262 Moo 10 Pattaya 2nd Rd., Banglamung

این مجموعه قبلاً با عنوان Central center شناخته می‌شد. در این مرکز در کنار غرفه‌های تایلندی، برندهای معروفی چون Starbucks و Sichuan نیز برای پذیرایی از بازدیدکنندگان حضور دارند. در فروشگاه‌های متعدد اینجا گردشگران می‌توانند خریدی به صرفه و به یاد ماندنی را تجربه کنند. وسایل بازی و امکانات تفریحی این مجموعه نیز برای سرگرم کردن کودکان بسیار مناسب است. ضمن اینکه هرشب در این مجموعه موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود. در ادامه از محبوترین غذاهای خیابانی تایلند حتما امتحان کنید .

مرکز خرید سنترال مارینا پاتایا

مرکز خرید سنترال مارینا پاتایا

آدرس:
78/54, Moo 9, Pattaya 2nd Road, Nong Prue

Mega-Fun

همان‌طور که از نام مجموعه مشخص است گزینه‌ای مناسب برای تفریح خانوادگی در پاتایا به شمار می‌رود. بزرگ‌ترین سالن بازی سرپوشیده در آسیا در این مجموعه احداث شده است. در این مجموعه کودکان تجربه‌های جذابی مانند صخره‌نوردی با ارتفاع ده متر خواهند داشت. انواع رستوران و کافه نیز برای استراحت گردشگران در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه اجناس این مرکز خرید با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و اینترنت وای‌فای رایگان نیز در دسترس است. قیمت رزرو تور تایلند را بیشتر ببنید .

مرکز خرید مگا فان پاتایا

مرکز خرید مگا فان پاتایا

آدرس:
Next to Foodland Supermarket, 190/25, Central Pattaya Rd, Bang Lamung
Avenue
در این مرکز خرید تعداد زیادی غرفه‌های کوچک در کنار فروشگاه‌های بزرگی که محصولات آمریکایی و انگلیسی را عرضه می‌کنند فعالیت می‌کنند. به همین خاطر گشت و گذار در این مرکز برای گردشگران بسیار جذاب است. در طبقه بالای این مرکز نیز یک سالن سینما قرار دارد. برای صرف غذا نیز برندهای معروفی چون McDonald’s ، Pizza Pizza و Starbucks اینجا حضور دارند. البته شب‌ها در این مکان غرفه‌های فروش غذاهای تازه تایلندی نیز به وفور یافت می‌شود.
آدرس:
399/9, Pattaya Saisong Road

Terminal 21

اوّلین نکته جالب در مورد این مجموعه طراحی جذاب آن است. هر طبقه از این مرکز خرید با نمادی از یکی از شهرهای معروف دنیا مانند پاریس، لندن و توکیو طراحی شده است. به جز آن، برای خرید روزمره، خریدهای خاص و حتّی تفریحاتی مانند تماشای فیلم، این مجموعه انتخاب مناسبی است. در این مجموعه تمیز و مدرن می‌تواند خریدی رضایت‌بخش حتّی با حراج‌های شگفت‌انگیز داشته باشید.

مجموعه خرید ترمینال 21 پاتایا

مجموعه خرید ترمینال 21 پاتایا با نمایی زیبا و متفاوت

آدرس:
456,777,777 / 1 Moo 6, Na Klua

توکم پاتایا

اگر شما از علاقمندان وسایل الکترونیکی هستید حتماً باید در سفر به پاتایا از این مرکز خرید دیدن کنید. بیش از 200 فروشگاه در این مجموعه به عرضه محصولات الکترونیکی و وسایل جانبی آنها می‌پردازند. در کنار آن، یک سوپرمارکت و نیز فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی و آرایشی نیز در این مجموعه وجود دارد. غرفه‌های متنوعی نیز برای عرضه انواع نان و شیرینی، بستنی و نیز غذاهای لذیذ در نظر گرفته شده‌اند.

مرکز خرید توکم پاتایا مرکز فروش لوازم الکترونیکی

مرکز خرید توکم پاتایا مرکز فروش لوازم الکترونیکی

آدرس:
8 Moo 10, South Pattaya Rd., Nong Prue

Toscano

این مرکز خرید با مصنوعات چرم اصل خود شناخته می‌شود. انواع محصولات چرمی از قبیل لباس، کیف و کمربند با تنوع بسیار زیاد در این مجموعه عرضه می‌شود. بخش دیگری از این مجموعه نیز به لباس‌های خز مرغوب ودرجه یک اختصاص دارد. به دلیل عرضه اجناس فراوان و متنوع این مجموعه به نوعی بورس این نوع اجناس محسوب می‌شود. در کنار این محصولات، نمایندگی برندهای معتبر دنیا به عنوان مثال در زمینه لوازم آرایشی نیز در این مجموعه حضور دارند.

2020-06-09T07:22:56+00:00

دیدگاه خود را بنویسید