بهترین رستوران‌های کیش

 

برای اغلب مسافران، رستوران‌گردی یکی از جاذبه‌های سفر است. امروزه در بسیاری از شهرها برخی رستوران‌ها در زمره جاذبه‌های گردشگری آن شهر قرار دارند. در واقع رستوران‌ها به جز منوی غذا به خاطر موقعیت مکانی، طراحی داخلی، موسیقی زنده و … نیز شهرت و محبوبیت می‌یابند. در سفر به کیش نیز شناخت بهترین رستوران‌های کیش و صرف غذا و گذران اوقاتی خوش در آنها برای گردشگران جذاب است. به همین خاطر ما در این مطلب برترین رستوران‌های کیش از نگاه گردشگران را معرفی می‌کنیم.

فودکورت دامون

صرف غذا در فودکورت از لحاظ تنوع بی‌نظیر منوهای غذایی بسیار جذاب است. حال اگر این تجربه در فضایی زیبا با چشم‌انداز ساحل دریا باشد لذّت آن دوچندان می‌شود. فودکورت دامون در جزیره کیش چنین امکانی را فراهم کرده است. انواع غذاهای سنّتی، فست فود، چینی، هندی، مکزیکی، غذای سالم و … در این مکان عرضه می‌شود. علاوه بر فضای داخلی رستوران، تراس زیبایی با چشم‌انداز دریا برای پذیرایی از گردشگران فراهم است. از دیگر محاسن این مجموعه ارائه سرویس در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. اغلب مشتریان با رضایت خاطر از طعم و قیمت‌ غذاها و سرعت ارائه سرویس در این مجموعه یاد می‌کنند.مقاله خواندنی جزیره هرمز و سوغات جزیره هرمز را بیشتر بخوانید .

آدرس: کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های کیش است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی و کبابی با کیفیت عالی و البته قیمت بالا در میان بهترین جاذبه های کیش عرضه می‌شود. در حقیقت رستوران میرمهنا رستورانی اصیل و کلاسیک است که منوی غذا تنها بخشی از جذابیت آن است. قرارگیری در مجاورت ساحل و اجرای موسیقی زنده از دیگر دلایل محبوبیت این رستوران است. به دلیل شهرت این رستوران در فصول اوج گردشگری احتمالاً برای حضور در این رستوران باید از قبل میز رزرو کنید.

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش

آدرس: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز

در ادامه میتوان به رستوران کاریز کیش سر بزنید .

رستوران کوه نور کیش

طراحی داخلی خاص و متفاوت یکی از ترفندهای جذب مشتری برای رستوران است. این ترفند در رستوران کوه نور به بهترین وجه به کار گرفته شده است. فضای داخلی این رستوران کوهی با صخره‌های سنگی و آبشارهای تماشایی است. نورپردازی این صخره‌ها به ویژه در شب فضای فوق‌العاده‌ای برای یک شب خاطره‌انگیز می‌سازد. منوی غذایی این رستوران نیز تنوع و کیفیت مطلوبی دارد. انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی در این رستوران سرو می‌شود. اجرای موسیقی زنده و کافی‌شاپی که در طبقه دوّم قرار دارد از دیگر دلایل جذابیت این رستوران است. ناگفته پیداست این رستوران نیز در رده رستوران‌های گران‌قیمت کیش قرار دارد. نکات مهم سفر به کیش را ببینید .

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش با موسیقی زنده

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر

رستوران توتی‌فروتی کیش

این رستوران به عنوان تنها رستوران ساحلی کیش در واقع یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش به شمار می‌رود. این مجموعه در یکی از بهترین مناطق کیش یعنی در اسکله تفریحی کیش احداث شده است. منوی جذابی از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و کافی‌شاپ در این رستوران عرضه می‌شود. صرف غذا در بام چوبی رستوران توتی‌فروتی با نوای موسیقی زنده و چشم‌انداز ساحل، خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر کیش برای شما به یادگار می‌‌گذارد. تفریحات اسکله کیش را در نزدیکی این رستوران تجربه خواهید کرد .

نمای زیبای رستوران توتی فروتی

نمای زیبای رستوران توتی فروتی

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی کیش

رستوران فودلند

فودلند یا سرزمین غذا یکی از رستوران‌هایی است که علیرغم تنوع منو و کیفیت خوب، غذاهای آن قیمت گزافی ندارند. در این رستوران که در مجاورت ساحل مرجان قرار دارد بیش از صد نوع غذا و دسر سرو می‌شود. انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست فود با طعم و کیفیت مطلوب به مشتریان عرضه می‌شود. در این مجموعه در کنار سه سالن رستوران دو کافی‌شاپ نیز وجود دارد که یکی از آنها کافی‌شاپ مراکشی لیالی است.برای تور لحظه آخری کیش بیشتر بخوانید .

فودلند کیش

فودلند کیش

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

رستوران رویال استار کیش

اگر در پی رستوران رومانتیک در کیش هستید رستوران رویال استار بهترین گزینه است. فضای این رستوران بسیار شیک و دنج است. کیفت و تنوع غذاهای رویال استار نیز رضایت‌بخش است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. البته غذاهای دریایی این رستوران طرفداران بیشتری دارد. در طراحی این رستوران دو بخش فضای سرپوشیده و فضای باز برای سرو غذا در نظر گرفته شده است. اجرای موسیقی زنده، زمین بازی و منوی کافی‌شاپ از دیگر مزایای این مجموعه است. از لحاظ قیمت نیز این مجموعه در میان رستوران‌های گران قیمت کیش قرار می‌گیرد.در ضمن بازدید از کشتی یونانی و اینکه دقیقا کشتی یونانی کیش کجاست را ببینید .

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

رستوران انرژی

در این رستوران اجرای موسیقی زنده در یک استیج زیبا و تماشایی صورت می‌گیرد. در واقع ایده این رستوران صرف غذا در یک سالن کنسرت کوچک بوده است. ظرفیت سالن در این مجموعه 500 نفر است. حضور در این رستوران برای علاقمندان به کنسرت‌های موسیقی بسیار جذاب خواهد بود. منوی رستوران نیز با غذاهای سنّتی متنوع، انواع پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی برای تمام افراد با سلیقه‌های مختلف رضایت‌بخش است. به دلیل نزدیکی به مرکز شهر دسترسی به این رستوران نیز بسیار ساده است.

رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی کیش

آدرس: اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش

رستوران پدیده

این مجموعه به دلیل معماری خاص و متفاوت در جزیره کاملاً شناخته شده است. طراحی بنای این رستوران با الهام از شهر باستانی بابل صورت گرفته است. در روبروی این رستوران نیز لنگر بسیار بزرگی قرار دارد که به دلیل زمان کوتاه ساخت آن در میان رکوردهای گینس به ثبت رسیده است. غذاهای لذیذ، اجرای موسیقی زنده و ترانسفر رایگان از مزایای رستوران پدیده کیش محسوب می‌شود.

رستوران پدیده کیش

رستوران پدیده کیش با طراحی منحصر به فرد

آدرس: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

رستوران فانوس شیشه‌ای کیش

در یک ابتکار خلاقانه بنای این رستوران در ارتفاع 400 متری و تماماً شیشه‌ای ساخته شده است. این ایده فضای جذابی برای رستوران ایجاد کرده که چشم‌انداز زیبای جزیره و دریا نیز آن را تکمیل می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ در فضایی خاص و متفاوت سرو می‌شود.

رستوران فانوس شیشه ای کیش با ظاهری جذاب و متفاوت

رستوران فانوس شیشه ای کیش با ظاهری جذاب و متفاوت

آدرس: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب، روبروی رستوران پدیده

رستوران دارچین

این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب جزیره کیش در میان ساکنین جزیره است. تنوغ غذاهای سنّتی ایرانی در این رستوران قابل توجّه است. انواع خورش و غذاهای خاصی از قبیل قیمه نثار، لوبیاپلو، کباب تابه‌ای و ته‌چین این رستوران بسیار لذیذ است. به دلیل تنوع غذاهای سنّتی این رستوران برای گردشگران خارجی نیز جذاب است.

رستوران دارچین در کیش

رستوران دارچین در کیش

آدرس: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

رستوران هشتگ

این رستوران را نیز می‌توان در فهرست بهترین رستوران‌های کیش قرار داد. در این مجموعه انواع غذاهای ایرانی و فست‌فود سرو می‌شود. البته شهرت این رستوران بیشتر به دلیل طعم و کیفیت منوی فست‌فود آن است.

رستوران هشتگ کیش

رستوران هشتگ کیش

آدرس: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ ساختمان هدیش

2020-07-25T12:40:14+00:00

دیدگاه خود را بنویسید