معرفی بهترین پارک های آبی دبی

 

سفر به دبی یکی از محبوب‌ترین سفرها در میان گردشگران محسوب می‌شود. این شهر نمونه بارز ارزش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری است. سرزمینی که به خودی خود جاذبه طبیعی یا تاریخی خاصی برای جذب گردشگر نداشت. ولی با برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی، انواع جاذبه‌های گردشگری محبوب و مدرن را ایجاد نمود تا از این قافله عقب نماند. هم‌اکنون جاذبه‌های گردشگری دبی با کشورهای پیشرفته دنیا قابل مقایسه و در جلب رضایت گردشگران بسیار موفّق است.

پارک‌های آبی تنها یکی از تفریحات مدرن دبی است که در شرایط و آب و هوایی این شهر بسیار دلچسب است. تنوع پارک‌های آبی دبی این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا با خیالی آسوده گزینه مورد نظر خود را انتخاب نموده و از امکانات تفریحی و خدماتی آن به بهترین وجه برخوردار شوند. برای آشنایی با پارک‌های آبی دبی با ما همراه باشید و حتما توصیه میشود نکات راهنمای سفر به دبی را بخوانید .

Laguna La Mer

پارک آبی لاگونا دبی

پارک آبی لاگونا دبی

پارک آبی لاگونا دبی

این پارک آبی بهترین گزینه برای یک تفریح هیجان‌انگیز خانوادگی محسوب می‌شود. امکااتی از قبیل قایق‌سواری، رودخانه آرام، سرسره دوقلو و . . . شرایط مناسبی برای تفریح و سرگرمی اعضای خانواده فراهم می‌سازد. با توسعه این مجموعه امکانات ورزش جذاب موج‌سواری نیز فراهم شده است. در این پارک بخش مجزایی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. امکانات خدماتی از قبیل رستوران و کافه نیز در این مجموعه وجود دارد. جدیدترین خدمات این مجموعه که در دنیا بی‌نظیر است امکان اقامت در چادرهای این مجموعه و گذراندن شبی خاطره‌انگیز است. در حالت عادی این مجموعه هر روز از ساعت 10 صبح تا 8 بعدازظهر فعال است.

پارک آبی لاگونا دبی

Atlantis Aquaventure

پارک آبی آتلانتیس

فقط یکبار تجربه کافی است تا گردشگران نه تنها لذّت حضور در این پارک را فراموش نکرده بلکه آن را به هرکسی توصیه کنند. از نظر ساکنین دبی یکی از مواردی که هر کسی در سفر به دبی باید آن را تجربه کند حضور در این پارک آبی است. هیجان سقوط آزاد، و چرخش در میان جریان شدید آب تنها بخشی از تفریحات این مجموعه است. بخش جذاب ماجرا زمانی است که شما می‌توانید در کنار دلفین‌ها شنا کنید و بر روی سرسره از میان تالاب‌هایی با حضور کوسه‌ها عبور کنید و شیرهای آبی را در آغوش بگیرید. در واقع این مجموعه سه بخش پارک آبی، آکواریوم و استخر غواصی را در کنار هم دارد. در آکواریوم این مجموعه که بزرگ‌ترین آکواریوم دبی است از تماشای بیش از 65000 گونه مختلف از آبزیان شگفت‌زده می‌شوید. بدون شک تجربه غذا دادن به کوسه‌ها نیز تجربه‌ای سراسر ترس و هیجان است که هرگز فراموش نخواهید کرد. علاوه بر تمام اینها امکان موج‌سواری نیز در این مجموعه فراهم شده است. حتّی اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید می‌توانید همین جا آموزش ببینید. در نظر داشته باشید این پارک معمولاً مشتریان فراوانی دارد.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس

Wild Wadi 

پارک آبی وایلد وادی

گردشگران در این پارک آبی تجربه تازه‌ای از تفریحات آبی خواهند داشت. شبیه‌سازی امواج مرتفع در این مجموعه به قدری طبیعی است که یکی از تفریحات محبوب این مجموعه موج‌سواری است. البته تجهیزات متداول پارک‌های آبی مانند رودخانه آرام و حتّی تفنگ آبپاش هم در اینجا وجود دارد. در نظر داشته باشید این پارک آبی در زمان‌های خاصی تنها به بانوان اختصاص دارد.آفر تور لحظه آخری دبی را ببینید .

وایلد وادی دبی

وایلد وادی دبی

LegoLand Waterpark  پارک آبی لگولند

از ترکیب خلاقیت، هیجان و سرگرمی فرصت بی‌نظیری در این مجموعه برای کودکان ایجاد شده و جزو بهترین تفریحات دبی برای کودکان است. در این پارک کودکان می‌توانند با قطعات لگو قایق ابداعی خود را ساخته و در رودخانه آن را تست کنند. امکان ایجاد تغییرات در قایق‌های موجود نیز وجود دارد. کودکان هر زمان که تمایل داشتند می‌توانند ساخت سازه لگویی را کنار گذاشته و از تفریح و هیجان در سرسرها‌ی متنوع مجموعه لذّت ببرند.

لگو لند دبی

لگو لند دبی

Splash n Party اسپلش پارتی

این پارک آبی نیز با ایده آب بازی بچّه‌ها فضای متفاوتی برای آنها تدارک دیده است. اینجا شهر آب‌پاشی است. در همه بخش‌ها بچّه‌ها با چالش قطرات آب هم روبرو هستند. بازی بر روی سرسره‌ها، بر روی تشک‌های بادی حتّی بر روی ترامپولین هم با قطرات آبی که به سر و روی بچّه‌هاپاشیده می‌شود همراه است. این تفاوت کوچک نشاط و هیجان خاصی به بازی کودکان می‌دهد. در این مجموعه باید برای کودکان بلیط تهیه شود و هر کودک می‌تواند به همراه یک بزرگتر وارد پارک شود.در ضمن زمان حراج در دبی فرصتهای خرید ارزان را از دست ندهید .

اسپلش ان پارتی یکی از بهترین پارک های آبی دنیا برای کودکان در دبی

اسپلش ان پارتی یکی از بهترین پارک های آبی دنیا برای کودکان در دبی

AQUAFAN آکوا فان

این پارک آبی با گردآوری مجموعه‌ای از سازه‌های بادی متنوع در ساحل جمیرا دبی شکل گرفته است. این مجموعه منحصر به فرد تجربه تازه‌ای از تفریحات آبی را برای گردشگران رقم می‌زند. این مجموعه از لحاظ وسعت و تنوع تجهیزات در دنیا نظیر ندارد. مهم نیست در سفر به دبی همراه خانواده هستید یا همراه دوستان، در هر دو صورت یک روز شاد و خاطره‌انگیز در این پارک آبی در انتظار شماست.

بهترین گزینه این است که یک روز کامل را در ساحل جمیرا سپری کنید. اینجا امکانات رفاهی و خدماتی کاملی برای آرامش و آسایش گردشگران وجود دارد. خدمات ویژه‌ای مانند برگزاری جشن تولّد نیز در این مجموعه وجود دارد. روشن است که تجربه جشن تولّد در چنین فضای متفاوت و جذابی خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود.این مجموعه جزو بهترین دیدنیهای جدید دبی میباشد .

مجموعه آبی آکوا فان دبی

مجموعه آبی آکوا فان دبی

برای خرید بلیط نیز دو نرخ شخصی و گروهی وجود دارد. می‌توانید از بلیط گروهی برای گروه‌ حداقل 4 نفره استفاده کنید.

Dreamland Aqua Park دریم لند آکواپارک

در میان پارک‌های آبی دبی این مجموعه نیز برای گردش خانوادگی بسیار مناسب است. زیرا امکانات تفریحی و رفاهی مطلوبی برای بزرگسالان و کودکان دارد. علاوه بر تفریحات پرهیجانی مانند سرسره‌های متنوع امکان انجام ورزش‌هایی مانند والیبال و بسکتبال نیز در این مجموعه وجود دارد. بخشی وسیعی نیز به جکوزی در فضای باز اختصاص یافته است.

پکیج ویژه‌ای در این پارک برای اقامت دو روزه گردشگران ارائه می‌شود. در این پکیج تمامی امکانات از قبیل کیسه خواب، باربکیو، آتش‌بازی و . . . در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.همچنین تا زمانی که در دبی هستید فرصت دیدن و تفریح در پیست اسکی مصنوعی دبی را از دست ندهید .

پارک آبی دریم لند دبی

پارک آبی دریم لند دبی بهترین مجموعه آبی برای تفریحات خانوادگی

Splash Pad اسپلش پد

این مجموعه به طور اختصاصی برای کودکان 1 تا 12 سال طراحی شده است. اولویت اوّل این مجموعه حفظ سلامت و امنیت کودکان در شرایط کاملاً کنترل شده است. کودکان لحظات شادی در میان وسایل بازی و ساحل زیبای این مجموعه سپری می‌کنند. در این پارک در کنار تفریحات آبی، محوطه‌های بازی دیگری نیز در نظر گرفته شده است. مکانی نیز برای استراحت کودکان در نظر گرفته شده است. امکانات و خدمات خاصی نیز برای برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن تولد کودکان در این مجموعه وجود دارد.

2020-06-14T10:55:45+00:00

دیدگاه خود را بنویسید