مراکز خرید ارزان کوالالامپور

 

خرید در کوالالامپور در بین گردشگران این شهر محبوبیت فراوانی دارد. شهر زنده و پرهیاهوی کوالالامپور گزینه‌های بی‌شماری برای خرید در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. از مراکز خرید مدرن و بوتیک‌های خاص و گران قیمت تا بازارهای محلی و غرفه‌های خیابانی هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. نکته مهم این است که خرید در مراکز خرید ارزان کوالالامپور نیز به اندازه کافی لذّت‌بخش است. امکانات تفریحی و خدماتی در این مراکز نیز گردشگران کوالالامپور را شگفت‌زده می‌کند. برای کشف دنیای رنگارنگ مراکز خرید ارزان کوالالامپور با ما همراه باشید.

Central Market سنترال مارکت

فضای وسیع، منظم و با امکانات مطلوب رفاهی، خرید در این مجموعه را بسیار رضایت‌بخش می‌سازد. اگر تا به حال تابستان مالزی را تجربه کرده باشید ضرورت وجود سیستم تهویه مطبوع را درک می‌کنید. از مزایای این مرکز خرید، هوای مطبوع و آرامش‌بخش آن است. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه تقسیم‌بندی اصولی فروشندگان است. با توجّه به وجود فرهنگ‌های مختلف در مالزی در این مرکز خرید هریک از اقشار مختلف جامعه مالزی در قسمت‌های مشخصی به فروش محصولات خود می‌پردازند. به عنوان مثال غرفه‌های چینی، هندی و … هریک مکان کاملا ًمشخصی دارند. اگر قصد دارید از سفر به مالزی سوغات مخصوص این کشور را به یادگار ببرید در این بازار بالا طیف وسیعی از صنایع دستی و سایر کالاهای مالزی از لحاظ نوع، کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. محبوبترین دیدنیهای کوالالامپور را بخوانید .

سنترال مارکت کوالالامپور

سنترال مارکت کوالالامپور

این مجموعه تنها به دلیل قیمت‌های مناسب خود شناخته نمی‌شود. بلکه اختصاص بخشی از مجموعه به هنرمندان و آثار هنری آنها نیز تجربه متفاوتی برای گردشگران رقم می‌زند. در بخشی از این مجموعه می‌توانید هنرمندان را در حال کار ببینید، آثار آنها را با قیمت مناسب خریداری کنید و یا پرتره‌ای از خود به ایشان سفارش دهید و از قیمت جاهای دیدنی در سنگاپور با خبر شوید .

آدرس:

No. 10, 1st-3rd floor, Jalan Hang Kasturi

The Factory Outlet Store یا فروشگاه‌های حراج

اگر به دنبال خرید اجناس برندهای معروف با قیمت مناسب هستید باید به دنبال این گونه فروشگاه‌ها و یا به اصطلاح F.O.S باشید. در کوالالامپور برندهای معروفی چون Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Abercrombie and Fitch ،GAP دارای  شعبه F.O.S هستند که محصولات حراجی و باقیمت مناسب را مستقیم از کارخانه به مشتری عرضه می‌کنند. این شعبات حراجی در سراسر کوالالامپور پراکنده هستند. در این میان مراکز خرید زیر دارای بهترین فروشگاه‌های حراج هستند.در ادامه با تله کابین گنتینگ به ارتفاعات کوالالامپور سری بزنید .

Berjaya Times Square

Sungei Wang Plaza

Mid Valley Megamall

Berjaya Times Square

 مرکز تجاری تفریحی برجایا تایمز اسکوئر

این مجموعه تجاری تفریحی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کوالالامپور است که در قلب شهر واقع شده است. طیف گسترده‌ای از اجناس گوناگون با قیمت‌های متنوع در این مجموعه عرضه می‌شود. مانند تمام مراکز خرید مالزی در اینجا نیز فروشگاه‌های خاص و متفاوت با قیمت‌های ویژه وجود دارد. برندهای معروف مالزی و برندهای معروف جهانی نیز در این مجموعه دارای نمایندگی هستند. ولی تعداد فروشگاه‌هایی که اجناس مختلفی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، زیورآلات، لوازم‌التحریر، اسباب بازی، بازی‌های کامپیوتری و … را با قیمت مناسبی عرضه می‌کنند بسیار زیاد است. همانطور که گفتیم فروشگاه فروش مستقیم از کارخانه یا F.O.S نیز در این مرکز وجود دارد. بسیاری از مردم بومی نیز این مرکز را برای خرید و تفریح در کنار هم انتخاب می‌کنند. در واقع مجموعه تفریحی سرپوشیده این مرکز با تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز خود، مشتریان فراوانی دارد. امکانات خدماتی این مجموعه نیز کمتر از امکانات فروشگاهی آن نیست. هم یکی از معروف‌ترین کافه‌های سنّتی مالزی kopi tiam و هم نام آشنایی چون Starbucks آماده پذیرایی از گردشگران هستند. نکات سفر مالزی را بیشتر بخوانید .

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور

آدرس:

Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

Sungei wang Plaza

سانگی وانگ پلازا

این مرکز خرید را می‌توان گزینه ویژه کوالالامپور برای دختران جوان دانست. انواع لباس و اکسسوری در این مجموعه در عین زیبایی و تنوع دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند. از دیگر خدمات موجود در این مجموعه چندین سالن زیبایی و آرایشگاه است که خدمات بسیار خوب و ارزانی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند. گردشگران برای تبدیل ارز نیز می‌توانند از صرافی‌های موجود در این مجموعه استفاده کنند.

مرکز خرید سانگی وانگ پلازا

مرکز خرید سانگی وانگ پلازا

آدرس:

Sungei Wang Plaza, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

Kenanga Wholesale City

در این مجموعه نیز با بیش از 800 فروشگاه کالاهای مختلفی از قبیل پوشاک، کیف، کفش و اکسسوری عرضه می‌شود. خرده‌فروشی در این مرکز خرید در روزهای شنبه و یکشنبه با قیمت مناسب صورت می‌گیرد. بخشی از این مجموعه به فروش اجناس مورد پسند مسلمانان اختصاص دارد. حتّی در طبقه پنجم این مجموعه و در میان رستوران‌ها، غذای حلال نیز سرو می‌شود. در مورد لنکاوی بیشتر مطالعه کنید .

آدرس:

No.2, Jalan Gelugor, 55200 Kuala Lumpur

Low Yat Plaza

لو یات پلازا

این مجموعه بزرگ‌ترین مرکز خرید کوالالامپور در زمینه عرضه محصولات الکترونیکی محسوب می‌شود. بیش از 500 فروشگاه در 7 طبقه این مجموعه به عرضه محصولاتی چون انواع گوشی موبایل، دوربین، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر می‌پردازند. بهتر است بدانید درخواست تخفیف در این مجموعه متداول است و به راحتی می‌توانید بر سر قیمت با فروشنده مذاکره کنید. چندین رستوران و کافه و نیز بوتیک‌های مدرن و سالن زیبایی، خدمات این مجموعه را تکمیل می‌کنند.

مرکز خرید لو یات پلازا کوالالامپور

مرکز خرید لو یات پلازا کوالالامپور

آدرس:

7 Jalan Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur

Petaling Street

خیابان پتالینگ

خرید در محله چینی‌ها تجربه جذابی است که هر گردشگری باید آن را تجربه کند. در این خیابان، تماشای اجناس ارزان قیمت در میان فرهنگ خاص چینی، فانوس‌های قرمز رنگ و خیل فراوان جمعیت در انتظار شماست. البته در کنار خرید در این محله فرصت چشیدن غذاهای چینی را هم از دست ندهید.

خیابان پتالینگ یا محله چینی ها یکی از بهترین مکانها برای خرید و گشت و گذار در کوالالامپور

خیابان پتالینگ یا محله چینی ها یکی از بهترین مکانها برای خرید و گشت و گذار در کوالالامپور

آدرس:

Jalan Petaling, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan

Taman Connaught Night Market

بازار شبانه تامان کنات

این بازار، طولانی‌ترین بازار شبانه در مالزی است که در کوالالامپور برپا می‌شود. غرفه‌های متعدد در این مسیر طولانی در هیاهوی شبانه کوالالامپور به فروش اجناسی از قبیل کیف، کفش، لباس، اکسسوری و سوغات مالزی می‌پردازند. بدون شک جذاب‌ترین بخش این بازار اغذیه‌فروشی‌های آن است. انواع غذاهای چینی، تایلندی، کره‌ای و … در این بازار شبانه به فروش می‌رسد.

بازار شبانه تامان کنات بازاری شلوغ و پر رونق در کوالالامپور

بازار شبانه تامان کنات بازاری شلوغ و پر رونق در کوالالامپور

آدرس:

Jalan Cerdas, Taman Connaught

بازار اجناس دست دوّم Amcorp mall

در این بازار انواع و اقسام کالاهای دست‌دوّم به فروش می‌رسد. از کیف و لباس گرفته تا اجناس عتیقه و کمیابی مانند آرشیوهای صوتی قدیمی در این بازار یافت می‌شود. گشت و گذار در میان غرفه‌های متعدد این مجموعه یک ماجراجویی لذّت‌بخش است که ممکن است منجر به کشف یک گنج ارزشمند و خاص شود.

آدرس:

18, Jalan Persiaran Barat, Petaling Jaya, Selangor

2020-06-14T10:28:27+00:00

دیدگاه خود را بنویسید