دلفیناریوم باتومی

  دلفیناریوم باتومی

کشور گرجستان دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که یکی از آنها دلفیناریوم شهر  باتومی است که به دلیل فضای مفرح و شادی که با خود به دنبال دارد، توجه اغلب علاقمندان را به خود جلب می‌کند. از مشخصه‌های این پارک می‌توان به سال تاسیس آن یعنی سال ۱۹۷۵ میلادی اشاره کرد. در این مجموعه تفریحی شما می‌توانید ساعت‌هایی را به تماشای دلفین های زیبا و آموزش دیده که با نمایش‌های هنری خود هر بیننده‌ای را به شوق می‌آورد، بنشینید و یا از فضای مفرح و سبز پارک دلفین‌ها دیدن نمایید. گفتنی است که دلفیناریوم باتومی متناسب با هر گونه گروه‌های سنی اعم از کودکان، جوانان و بزرگسالان است و هیچ گونه حد و مرزی برای بازدید از این پارک مفرح وجود نداشته و تمامی افراد از هنرنمایی‌های دلفین‌ها و عکاسی در این محیط طبیعی لذت می‌برند

دلفیناریوم باتومی

نمای کلی دلفیناریوم باتومی

ویژگی‌های پارک دلفیناریوم باتومی

از ویژگی‌های شاخص این پارک، استخر دلفین ها است که با انواع نمایش‌های خود از جمله بازی با توپ، پرش از میان حلقه، آواز خوانی، پیچ و تاب خوردن در آب، رقصیدن با موسیقی و حتی نقاشی کشیدن و سایر حرکات نمایشی شما را سرگرم کرده و لحظات خوشی را برای شما علاوه بر تفریحات تفلیس گرجستان باقی می‌گذارند. علاوه بر آن سالن آمفی تئاتر برای نمایش فیلم‌های آموزشی دلفین‌ها برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود که دارای گنجایش حدود ۷۹۵ نفر می‌باشد. همچنین علاقمندان می توانند با لباس های مخصوصی که به آنها داده می‌شود به درون آب رفته و با دلفین‌های زیبا و دوست داشتنی شنا کنند و یا با آنها عکاسی کنند. از دیگر ویژگی های این پارک می‌توان از استخر مخصوص نگهداری اسب‌های آبی و شیر دریایی نام برد. اگر چه شیر دریایی‌ها به اندازه دلفین‌ها قشنگ و زیبا نیستند اما تماشای آنها در آب نیز بسیار لذت بخش بوده و دیدن حرکات بامزه آنها خالی از لطف نیست.  از دیگر امکانات این پارک می‌توان به آکواریوم ماهی‌ها و  فضای طبیعی آن مانند پارک ریکه تفلیس گرجستان اشاره کرد

دلفیناریوم باتومی

دلفیناریوم باتومی

چگونگی تهیه بلیط و سانس بازدید از پارک دلفین‌ها

بلیط برای بازدید پارک دلفیناریوم را می‌توان هم به صورت اینترنتی رزرو کرد و هم به صورت حضوری از گیشه پارک تهیه کرد. قیمت بلیط برای هر نفر پانزده لاری می‌باشد. گفتنی است که ورود کودکان زیر سه سال ممنوعیت دارد. همچنین قیمت ورود به استخرها و شنا با دلفین‌ها به طور جداگانه محاسبه شده که برای افراد ۳ تا ۱۲ سال ۶۰لاری،  افراد  ۱۲تا ۱۸سال ۱۰۰ لاری، برای افراد بالای هجده سال ۱۵۰ لاری و برای افراد ناتوان ۱۶۰ لاری می‌باشد. زمان بازدید از پارک نیز هر روز امکان پذیر بوده و نمایش دلفین ها نیز در سه سانس و در ساعت‌های ۲ بعد زظهر، ۵عصر و ۹ شب برگزار می‌شود. گفتنی است که این پارک داری فری بار می‌باشد و می‌توان به صورت رایگان از سرو انواع نوشیدنی‌ها بهره‌مند شد همچنین درباره پارک ریکه تفلیس گرجستان بیشتر بخوانید .

ساعت بازدید؛

ساعت ۲ بعدازظهر

ساعت ۵ عصر

ساعت ۹ شب

آکواریوم مجموعه دلفیناریوم باتومی

آکواریوم مجموعه دلفیناریوم باتومی

آدرس پارک دلفیناریوم باتومی

گرجستان، شهر زیبای توریستی باتومی، خیابان روستاولی است که به راحتی می‌توان با اتوبوس‌های گردشگری و یا وسایل نقلیه عمومی از این پارک دیدن کرد و اوقات خوشی را در آن سپری نمودو با بازدید از دیدنیهای باتومی گرجستان بهترین اوقات را در تور گرجستان سپری نمود .

آکواریوم باتومی

آکواریوم باتومی

علاوه بر بازدید جاذبه های باتومی و مکانهای تفریحی این شهر در کنار دریای سیاه میتوانید با خرید سوغات گرجستان یادگاری های خوبی از این کشور داشته باشید و سفرتان را پرخاطره نمایید .

2020-04-26T07:34:23+00:00

دیدگاه خود را بنویسید