معرفی مرکز خرید استانبول مال

    مرکز خرید استانبول مال

یکی از جاذبه‌های شناخته شده شهر استانبول، مراکز خرید متنوع و جالب توجه آن است. استانبول به عنوان مرکز بازار بزرگ” بزرگ‌ترین بازار تحت پوشش جهان” علاوه بر حفظ عظمت و بزرگی این بازار، آن را به عنوان مرکز خریدی بزرگ و لوکس برای خرید مردم تبدیل می‌کند. در این مقاله درباره مرکز خرید استانبول مال که دارای فروشگاه‌های لوکس و سالن‌های غذاخوری با کیفیتی عالی است، صحبت کرده‌ایم.

مرکز خرید استانبول یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه است و مارک‌های معروف و شناخته شده دنیا و ترکیه در این فروشگاه نمایندگی دارند. مرکز خرید استانبول با دارا بودن 350 فروشگاه، مرکز تفریحی، مویه پارک (اولین پارک ویژه با طراحی منحصر به فرد)، معبرهای هنرهای سنتی و مرکز اجراهای هنری جذابیت متمایزی را ارائه می‌دهد و با این فعالیت‌ها به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید فعال در ترکیه شناخته شده است.مراکز خرید ارزان مارماریس را بیشتر مطالعه کنید .

فروشگاه های کودک استانبول مال

فروشگاه های کودک استانبول مال

مرکز خرید استانبول در تاریخ 23 ماه مه برای بازدیدکنندگان افتتاح شد و توسط بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار مرکز خرید داخلی ترکیه “Torunlar GYO”، با سرمایه 1.3 میلیارد TL ساخته شده است.این مجموعه در یکی از معروفترین محله های استانبول قرار گرفته است و با متراژی در حدود 156 هزار مترمربع برای فروشگاه‌های اجاره‌ای و در کل 350 فروشگاه میزبان مارک‌های پیشرو در جهان و ترکیه است. در مرکز MOİ که فروشگاه‌های معروفی همانند Migros  oçtaş Media Markt,  T nosa, Zara, Mudo, YKM مشغول به فعالیت هستند، Toyzz Shop بزرگ‌ترین فروشگاه خود را افتتاح کرد. همچنین برند معروف ویکتوریا سکرت مجموعه کامل محصولات خود را به عرضه گذاشته است.            جاهای دیدنی ترابزون ترکیه را بیشتر بخوانید .

برند معروف Debenhams، شعبه دوم خود را با ایده‌ای جدید در ترکیه در مرکز خرید MOİ افتتاح کرده و علاوه به راین، MOİ همچنین میزبان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های LCW است که در مراکز خرید ترکیه باز شده است. برندDecathlon   از فرانسه و Miss    Selfridge  از انگلیس تنها برخی از مارک‌های دنیا هستند که فروشگاه‌های خود را برای اولین بار در مراکز خرید متعلق به Torunlar REIC افتتاح کرده‌اند. مرکز خرید جواهر نیز رقیبی برای این مجموعه به شمار میرود که در ادامه میتوانید درباره آدرس مرکز خرید جواهر استانبول بیشتر مطالعه کنید .

Aldar یک گروه سرمایه‌گذاری مستقر در دبی، برای نخستین بار در ترکیه یک رستوران سه طبقه با مساحت 1000 مترمربع در مرکز خرید استانبول مال افتتاح کرد. در این رستوران زنجیره‌ای که شعبه‌هایی در دبی و ابوظبی نیز دارد، غذاهای خاورمیانه‌ای سرو می‌شود.در ادامه تفریحات استانبول را در این مجموعه از دست ندهید .

استانبول مال

نمای داخلی استانبول مال

رستوران GustoMoi، غذاهای دریایی سیاه، آناتولی، آنتپ و دیگر غذاهای دریایی را با سقف قیمت مناسبی ارائه می‌دهد.

بزرگ‌ترین مجموعه سینمایی ترکیه با داشتن 16 سالن تئاتر و 3.050 صندلی یک بخش ویژه دیگری را در مرکز خرید استانبول تشکیل می‌دهد. کلیه تئاترها که با نام تجاری Cinetech توسط Torunlar فعالیت می‌کنند، مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های دیجیتالی صوتی و تصویری هستند.

مرکز خرید استانبول دارای 5 بخش ، 3 بخش بزرگ و 2 بخش کوچک است که هرکدام دامنه فعالیت مختلفی دارند. این مرکز با داشتن 83 پله‌برقی و 42 آسانسور، رفت‌وآمد را برای بازدیدکنندگان و خرید آسان می‌کند.

استانبول مال

نمای داخلی زیبای استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال که جزو مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم در استانبول است که جذابیت آن در ارائه ایده‌های سرگرم‌کننده است، میزبان اولین پارک تفریحی در داخل ترکیه به نام Moipark است. این پارک با داشتن وسایل بازی عظیم و هتل Horror، اولین مجموعه خود را در ترکیه، اروپا و خاورمیانه در مجموعه تفریحی Moipark در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع راه‌اندازی کرده که برای این کار 36 میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است.

مرکز خرید استانبول مال با دارا بودن دامنه فعالیت‌های متنوع و واحدهای مختلفی که در آن قرار دارد، به عنوان فعال‌ترین مرکز خرید در ترکیه مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که این مرکز که حتی در مرحله توسعه آن جوایز بین‌المللی زیادی دریافت کرده، در دسته “بهترین پروژه‌های ترکیبی” و “پروژه گسترش مراکز خرید” در بخش املاک و مستغلات اروپا در سال 2011 جوایز بزرگی نیز دریافت کرده است.

شهربازی موی پارک واقع در استانبول مال

شهربازی موی پارک واقع در استانبول مال

2020-05-10T09:41:10+00:00

دیدگاه خود را بنویسید