بهترین پارک های آبی تفلیس

 

پارک آبی تفلیس؛ آکوا پارک

 پارک های آبی تفلیس

پارک آبی جینو پارادایز

پارک آبی جینو پارادایر تفلیس یکی از جدیدترین مجموعه های آبی این شهر میباشد که در حدود 5 سال از افتتاح آن میگذرد و دارای بخش های متنوع تفریحی با فعالیتهای مهیج میباشد .این مجموعه در فاصله ده کیلومتر از مرکز شهر در کنار دریاچه تفلیس قرار دارد و به عنوان بزرگترین پارک آبی در تفلیس شناخته میشود .بخش های جالب و مهیجی برای تمامی گروه های سنی در این پارک تدارک دیده شده به طوری که خانواده ها بتوانند از صبح تا عصر در این مجموعه مشغول انواع تفریحات شوند .همچنین دستگاه های این مجموعه از برترین متریالها، مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه شده اند .همچنین جاذبه های باتومی گرجستان را بیشتر بخوانید .

فقط مساحت کلی پارک حدود بیست هکتار است و دارای بخش بزرگی به نام جینو اسپا است که مختص انواع ماساژ ها و فعالیت های آب درمانی بوده و میتوان ساعاتی سرشار از آرامش را در بخش جینو اسپا تجربه نمود .

پارک آبی جینو پارادایز تفلیس

پارک آبی جینو پارادایز تفلیس

دارای یک بخش مهیج به نام جینو پارادایز در جاذبه های دیدنی تفلیس با تمام وسایل تفریحی مانند سرسره هاس بلند تونلی و سرعتی گرفته تا انواع سرسره های مارپیچی ، اناع تیوپها ، چند استخر روباز و سرسره سورتمه ای به همراه سایر بازی های جذاب است که مهمترین و مهیج ترین بخش جینوپارادایز میباشد .

پارک دایناسور یا دینو پارک از بخشهاییست که برای کودکان بسیار جالب خواهد بود

بخش های دیگر جینو پارادایز شامل باشگاه فیتنس و بدنسازی ، محوطه بازی کودکان در ساحل ، استخر موج و رودخانه خروشان مخصوص بزرگسالان میباشد که در بخش رودخانه خروشان میتوان رفتینگ را تجربه نمود .همچنین میتوانید درابره کشور روسیه و جاذبه های مسکو روسیه بخوانید .

همچنین امکانات رفاهی این پارک بسیار کامل و برای جمعیت بسیاری در نظر گرفته شده است به طوریکه در سرتاسر بخش ها انواع چتر ها رختکن ها وجود داشته و کافه رستورانهای عالی را در خود جای داده است که با دانستن زمان حراج در تفلیس میتوان از مراکز خرید آن خرید های خوبی داشت .

آکوا پارک تفلیس

آکوا پارک تفلیس

در بخش ساحلی پارک میتوان به جت اسکی و سایر تفریحات آبی مشغول شد .

بهترین زمان برای تفریح در جینو پارادایز تفلیس از اواخر بهار تا اواخر تابستان میباشد که هوا مطبوع است و حداقل زمان برای تفریح در قسمتهای پارک و بخش ساحلی سه ساعت میباشد و از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است . با پارک ریکه که جزو بهترین پارک های گرجستان است آشنا شوید .

جینو پارادایز تفلیس

جینو پارادایز بهترین و بزرگترین پارک آبی تفلیس گرجستان

آکوا پارک تفلیس

پارک آبی اکواپارک تفلیس در کمتر از 5 کیلومتری شهر قرار گرفته و دارای فاصله نیم ساعتی از دریای سیاه میباشد .این مجموعه یکی از پارک های محبوب برای گرجی هاست به طوری که آخر هفته ها همیشه شلوغ میشود .بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی اکوا پارک برای ما ایرانیها از بهار تا نیمه مهر ماه است که البته خود گرجیها به سرما حساسیت کمتری دارند و در پاییز نیز به این مجموعه رو باز میروند .

از دیگر امکانات این پارک میتوان به وای فای رایگان ، سالن بدنسازی ، مرکز ماساژ و یک فروشگاه لوازم شنا اشاره داشت . رزرو تور ارزان گرجستان را از دست ندهید .

نام دیگر این پارک یورو پارک است که حدود 15 سال از احداث آن میگذرد و همچنان دارای طرفداران بسیاری ست .دارای مجموعه های جذابی مانند سرسره های آبی مارپیچ و تو در تو ، استخر های بزرگ و کوچک ، چند کافه رستوران و استخری بنام المپیک میباشد .قبل از رفتن حتما کلاه و عینک شنا و مایو به همراه داشته باشید و از آوردن غذا به این مجموعه خودداری کنید .اکواپارک تفلیس همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به روی عموم باز است . سوغاتی ارزان گرجستان را پس از تفریحات در مجموعه های آبی از دست ندهید .

آکوا پارک تفلیس

آکوا پارک یا یورو پارک تفلیس

پارک آبی متاتسمینا

این مجموعه یکی از پارک های آبی قدیمی گرجستان است که در ارتفاع نزدیک به 450 متری از سطح دریا قرار گرفته و دارای تفریحات متنوعی برای کودکان میباشد .در پارک متاتسمیندا مجموعه های تفریحی به سه بخش تفریحات مهیج و تفریحات کودکان و تفریحات خانوادگی تقسیم شده و مهم ترین بخش های این پارک استخر های شنا به صورت روباز و سرپوشیده و سرسره هایش هستند . همچنین این مجموعه در کنار شهربازی مشهور متاتسمیندا قرار گرفته و از اینرو دارای امکانات تفریحی و رفاهی کاملی در بالاترین نقطه شهری تفلیس میباشد .میتوانید درباره هزینه جاهای دیدنی مسکو روسیه بیشتر مطالعه کنید .

از دیگر جاذبه های این پارک وجود رستورانها و کافه های متنوعیست که با فقیمتهای ارزان در کنار ان قرار داشته و میتوان بهترین غذاهای گرجی را در انجا امتحان نمود .خانواده ها میتوانند علاوه بر تفریح در پارک آبی به شهر بازی متاتسمیندا هم سری بزنند و بدین ترتیب پس از چند ساعت تفریحات آبی و سرگرمیهای مهیج در غذاخوری های اطراف تجربه ای عالی از خوراکهای گرجی داشته باشید .در آخر مطلبی مفید درباره معرفی دلفیناریوم و آکواریوم باتومی را بخوانید .

پارک های آبی تفلیس

پارک های آبی تفلیس

 

2020-05-29T14:01:03+00:00

دیدگاه خود را بنویسید