معرفی باغ وحش پوکت تایلند

  باغ وحش پوکت

باغ وحش پوکت از جمله جاذبه‌های دیدنی کشور تایلند و شهر توریستی پوکت است که همه ساله گردشگران بسیاری برای گذراندن اوقات خوش خود به همراه خانواده و دوستان از این باغ وحش دیدن می‌کنند و از سرگرمی‌های متنوع  و مهیج آن لذت می‌برند. معروفیت این باغ وحش بیشتر به دلیل حیوانات وحشی رام شده‌اش می‌باشد که توسط مربیان متخصص در طی سال ها آموزش های ویژه دیده اند و هم اکنون با نمایش‌های جالب و مهیج خود، اوقات سرگرم کننده و مفرحی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده‌اند. در این باغ گونه‌های متفاوت حیوانات اعم از ببرها، فیل‌ها، کروکدیل‌ها، میمون‌ها، انواع پرندگان نایاب در این باغ وحش وجود داشته و از این بابت نه تنها به یک زیستگاه ویژه حیوانات تبدیل شده، بلکه شهرت بین‌المللی نیز پیدا کرده است.در ضمن از تفریحات سامویی در تایلند بازدید نمایید .

وسعت این باغ وحش در حدود ۴۸ هزار مترمربع است و نه تنها حیوانات وحشی، بلکه انواع متفاوت آبزیان، پرندگان نظیر شترمرغ، طاووس، طوطی، گونه های مختلف جانوری، انواع زیستگاه‌های متنوع، برنامه‌های مفرح آموزشی اعم از ماهیگیری، چگونگی رفتار با حیوانات و یک آکواریوم کوچک و زیبا را نیز در خود گنجانده و بیراه نیست که اغلب مسافران در سفر خود به پوکت، بازدید از این باغ وحش را از قلم نمی‌اندازند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این باغ وحش آشنا خواهیم شددر در ادامه جاذبه های سامویی را در سفر تایلند بیشتر بخوانید .

ورودی باغ وحش پوکت

ورودی باغ وحش پوکت

مشخصه‌های باغ وحش پوکت

این باغ وحش فعالیت خود را از سال ۱۹۹۷ میلادی آغاز کرد و همانطور که از پیش به آن اشاره شد، دارای مساحتی در حدود ۴۸۰۰۰ مترمربع است. سرگرمی های این باغ به قدری متنوع است که شما بایستی یک روز گردشگری خود را صرف خوشگذرانی و دیدن حیوانات، پرندگان، آبزیان، گونه‌های جانوری و حتی گشت و گذار در این باغ نمایید.در سفرتان حتما صنایع دستی پاتایا و سوغاتی پاتایا را از دست ندهید .

در این باغ وحش امکان رویارویی با هر حیوانی اعم از ببر، میمون، فیل، زرافه، انواع شترمرغ، طاووس، لاک پشت، کروکدیل، انواع پرندگان نظیر طوطی، شاهین، پرندگان نایاب و بسیاری از آبزیان، پستانداران و گونه‌های مختلف جانوری را خواهید داشت. گفتنی است که تمامی حیوانات زیر نظر بهترین مربیان پرورش یافته اند و حتی به بازدیدکنندگان این اجازه داده خواهد شد که توسط مربی به درون قفس حیوانات بروند، از فاصله نزدیک حیوانات را ببینند و یا به آنها غذا دهند.در ادامه معرفی کامل کاخ پادشاهی بانکوک در تایلند را بیشتر بخوانید .

باغ وحش پوکت دنیایی ناشناخته از حیوانات

باغ وحش پوکت دنیایی ناشناخته از حیوانات

جاذبه های اصلی باغ وحش پوکت

از جمله ویژگی‌های این باغ وحش که کمتر باغ وحشی آن را دارا می‌باشد، آموزش به بازدیدکنندگان است. برنامه‌های آموزشی به همراه نمایش‌های مفرح فضای شادی را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند. اینگونه آموزش‌ها اعم از رفتارشناسی حیوانات، زبان حیوانات، نحوه غذا دادن به آنها است. این آموزش‌ها حتی به کودکان نیز داده می‌شود که بتوانند با توله‌های کوچک همبازی شوند. به مکرر گفته می‌شود که تمامی

حیوانات تحت نظر مربیان متخصص آموزش دیده‌اند و جای هیچگونه نگرانی نیست. عکاسی با حیوانات از دیگر ویژگی‌ها و سرگرمی‌های مفرح این باغ است که می توانید نه تنها حیوانات را نوازش کنید، بلکه با آنها نیز عکس‌های یادگاری بیاندازید. گفتنی است که این باغ وحش به دلیل دارا بودن ببرهای متنوع به باغ وحش ببرها نیز معروف است. از معبد بودای زمردین بانکوک حتما دیدن کنید .

ببرهای باغ وحش پوکت

ر

از آنجایی که ببرها از زمان تولد در این باغ وحش زیست می کنند، کاملا با رفتار انسان‌ها آشنایی داشته و زیر نظر مربیان حرفه‌ای پرورش یافته‌اند. نمایش های جالب و بامزه آنها شما را وادار می‌کند که ساعت‌ها به تماشای این ببرهای زیبا و خوشرنگ بنشینید و از دیدن آنها لذت ببرید. قابل ذکر است که ببرهای باغ وحش به دلیل شیوه عادت غذایی که دارند، خوی آرامی را دارا می‌باشند. غذای ببرها اغلب شیر و مرغ است و دستور غذایی مختص به خود را شامل می‌شوند. نوع تربیت و پرورش آنها سبب شده که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند. در آخر امتحان نمودن غذاهای محلی تایلند را از دست ندهید .

نقشه باغ وحش پوکت

نقشه باغ وحش پوکت

2020-06-08T13:23:39+00:00

دیدگاه خود را بنویسید