معرفی بهترین مراکز خرید ازمیر

ترکیه کعبه آمال کسانی است که عاشق خرید کردن و گشت و گذار در بازارها و مراکز تجاری هستند. در شهرهای ترکیه بازارهای سنّتی و مراکز خرید مدرن به وفور یافت می‌شود. به خصوص کسانی که عاشق خرید لباس هستند از گشت و گذار و خرید در ترکیه سیر نمی‌شوند. انواع لباس با برندهای ترکی و بین‌المللی در مراکز خرید ترکیه به فروش می‌رسد. البته تنها لباس نیست؛ در مراکز خرید ترکیه انواع کیف، کفش، لوازم زینتی، لوازم منزل و … یافت می‌شود. ما در این مطلب بهترین مراکز خرید ازمیر را معرفی می‌کنیم امّا فراموش نکنید در سفر به ترکیه در کنار مراکز خرید و بازارهای بزرگ باید در خیابان‌ها قدم بزنید از مغازه‌های کوچک محلی و بوتیک‌های طراحان بزرگ خرید کنید و طعم دلچسب خوراکی‌های ترکی را بچشید.
مرکز خرید Agora
این مرکز خرید در منطقه Balçova قرار دارد و نام آن از بازار قدیمی این منطقه گرفته شده است. این مرکز خرید که در سال 2003 افتتاح شده دارای 178 فروشگاه است. نمایندگی برندهای معروف بین‌المللی در مرکز خرید آگورا حضور دارند. محبوبترین جاذبه های توریستی کوش آداسی را ازد ست ندهید .

البته آگورا به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید ازمیر تنها جایی برای خرید کردن نیست. این مکان انتخاب مناسبی برای یک گردش خانوادگی نیز هست. مرکز تفریحی آگورا با مجموعه‌ای جذاب از بازی‌ها می‌تواند برای تمام اعضای خانواده سرگرم‌کننده باشد. در مرکز خرید آگورا سالن سینما و رستوران نیز برای پذیرایی از گردشگران تدارک دیده شده است. به همین خاطر مجموعه آگورا در تعطیلات آخر هفته معمولاً بسیار شلوغ است.

مرکز خرید آگورا ازمیر محبوب ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید شهر ازمیر

مرکز خرید آگورا ازمیر محبوب ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید شهر ازمیر

آدرس:
Mithatpaşa Caddesi No: 26 – 28 Balçova
مرکز خرید Asmaçatı
این مرکز خرید در خیابان Mithatpaşa قرار دارد. یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر ازمیر که در منطقه Balçova واقع شده و مراکز خرید آن شهرت زیادی دارد. معماری بنای این مجموعه با الهام از معماری یونانی اجرا شده است. تنوع اجناس موجود در این مرکز خرید بسیار زیاد است. در این مجموعه در کنار اجناس معمولی اجناسی متعلق به برندهای معروف نیز به فروش می‌رسد. در این مرکز خرید یک سالن ورزشی نیز وجود دارد. ویژگی مهم مرکز خرید Asmaçatı برای گردشگران ترکیه سهولت دسترسی به آن است. مهمترین تفریحات آبی کوش آداسی را بیشتر بخوانید .

مرکز خرید آسماچاتی در ازمیر

مرکز خرید آسماچاتی در ازمیر

آدرس:
Mithatpaşa Cad. No:1460/1 Balçova
مرکز خرید Folkart Çarşı
مجموعه Folkart Çarşı که برای تأمین نیازهای روزمره ساکنین ازمیر و شهرهای اطراف طراحی و احداث شده در برج‌های Folkart در Bayraklı قرار دارد. در این مجموعه غذاهای خوشمزه، هنر، ورزش و سرگرمی در انتظار بازدیدکنندگان است.در ادامه درباره بهترین زمان سفر به ترابزون و جاذبه هایش بیشتر مطالعه کنید .
در بدو ورود به مجموعه وارد گالری Folkart می‌شوید. بزرگ‌ترین گالری ترکیه که حدود 800 مترمربع وسعت دارد. در این گالری آثاری از هنر مدرن و معاصر ترکیه به نمایش گذاشته می‌شود. پس از بازدید گالری می‌توانید به سالن Cinemapink رفته و از تماشای یک فیلم سینمایی لذّت ببرید. این سالن در سال 2015 توسط ICTA به عنوان بهترین سالن سینمای دنیا شناخته شد. در سرسرای ورودی سینما کتابخانه‌ای وجود دارد که از لحاظ سیستم پیشرفته و حتّی نیمکت‌های بسیار راحتی که دارد برای گردشگران بسیار جذاب است. گردشگران می‌توانند ساعتی در کتابخانه به مطالعه بپردازند و اگر مایل بودند کتابی به کتابخانه اهدا کنند. در مجموعه سینمایی این مرکز خرید یک مجموعه تفریحی با عنوان Bu Da JOYCLUB نیز وجود دارد که گردشگران می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.
مرکز خرید Folkart Çarşı به خاطر رستوران‌های متنوع و غذاهای لذیذ خود نیز در بین گردشگران طرفداران زیادی در میان پرطرفدارترین جاذبه های ازمیر ترکیه دارد.

مرکز خرید فولکارت چارشی ازمیر

مرکز خرید فولکارت چارشی ازمیر

آدرس:
Folkart Towers Adalet Mahallesi Manas Bulvarı Bayraklı
مرکز خرید Kidsmall
این مرکز خرید که درست در کنار Forum Bornova قرار دارد اوّلین مرکز خرید روباز در بین مراکز خرید ازمیر است. یکی از بهترین گزینه‌های تفریح خانوادگی در ازمیر همین مجموعه است. این مجموعه مملو از فروشگاه‌هایی است که لوازم مخصوص نوزادان و کودکان را عرضه می‌کنند. یک زمین بازی نیز خدمات رفاهی این مجموعه را تکمیل می‌کند. تفریحات موجود در این مجموعه برای کودکان بسیار سرگرم‌کننده است.
آدرس:
Kazım Dirik Mahallesi 367/6 Sokak No: 3 and 5 (Near Forum Bornova) Bornova, İzmir
مرکز خرید Optimum Outlet
این مرکز خرید که در Gaziemir قرار دارد یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازارهای شهر ازمیر است. این مجموعه که وسعتی حدود 235000 مترمربع دارد درست روبروی مرکز تجاری Aegean Free Zone (ESBAŞ) قرار دارد. در Optimum Outlet بیش از 250 فروشگاه وجود دارد که در میان آنها بسیاری از برندهای معروف دنیا نیز دیده می‌شود. علاوه بر خرید، بازدیدکنندگان این مجموعه می‌توانند در مرکز تفریحی و سالن بولینگ نیز اوقات خوشی را سپری کنند. امکانات تفریحی این مجموعه تنها به سالن بازی محدود نمی‌شود یک پیست یخی و نیز سالن سینما امکانات آن را تکمیل می‌کند. به دلیل همین امکانات است که هرساله چندین رویداد بزرگ مردم شهر ازمیر را در Optimum Outlet گرد هم جمع می‌کند.
برای صرف غذا در Optimum Outlet نیز چندین رستوران با غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت ازمیر

مرکز خرید اوپتیموم اوت لت ازمیر

آدرس:
Akçay Cad. No: 101 35410 Gaziemir
مرکز خرید Çiğli-Kipa
یکی از شعبه‌های مراکز خرید Kipa در شهر ازمیر و در منطقه Çiğli قرار دارد. در این مجموعه کالاهای متنوعی از انواع لباس گرفته تا وسایل الکترونیک به فروش می‌رسد. این برند شعبه‌های دیگری نیز در مناطق دیگر شهر ازمیر مانند Bornova ، Balçova ، Gaziemir و Torbalı دارد.

مرکز خرید چیگلی کیپا ازمیر

مرکز خرید چیگلی کیپا ازمیر

آدرس:
Ataşehir, Eski Havaalanı Cd., 35630 Çiğli
مرکز خرید Forum Bornova
این مکان قدیمی‌ترین مرکز خرید روباز در ازمیر و حتّی این منطقه است. انواع فروشگاه‌های محلی و خارجی در این مکان میزبان میلیون‌ها گردشگر در طول سال هستند. این مرکز که حدود 200000 مترمربع وسعت دارد علاوه بر فروشگاه دارای سالن سینما و مجموعه تفریحی و زمین بازی کودکان نیز هست. طراحی این مکان با تزئیناتی نظیر حوض‌، پل و فواره نمایشی از سبک معماری شرقی است. این مجموعه فضای گسترده و جامعی است که برای یک تفریح خانوادگی نیز بسیار مناسب است. دسترسی به این مرکز با استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس نیز امکان‌پذیر است.

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر

مرکز خرید فروم برنوا ازمیر

آدرس:Kazım Dirik Mah. 372 Sok. 35040 Bornova

مرکز خرید   ماوی باغچه ازمیر

این مجموعه نه تنها به عنوان یک بازار بلکه به عنوان مجموعه فرهنگی تفریحی در میان مردم ازمیر محبوبیت فراوانی دارد. معماری متفاوت، فضای زیبا و همنشینی این مجموعه با فضای سبز یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه است. علاوه بر فروشگاه‌های متعدد و متنوع در این مجموعه زمین بازی کودکان، سالن سینما و رستوران‌های متعدد نیز وجود دارد. فعالیت‌های فرهنگی نظیر کارگاه‌های مختلف آموزشی نیز در این مکان برگزار می‌شود.در آخر میتوانید از راهنمای سفر و نکات راهنمای سفر به ترکیه دیدن کنید .

مرکزخرید ماوی باغچه ازمیر

مرکزخرید ماوی باغچه ازمیر

آدرس:
Mavişehir, Caher Dudayev Blv, 35540 Karşıyaka

2020-06-16T08:03:05+00:00

دیدگاه خود را بنویسید