معرفی مشهورترین سواحل کوش آداسی

معرفی دیدنی‌ترین سواحل کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهرهای توریستی و ساحلی کشور ترکیه است. منطقه‌ای بسیار زیبا با طبیعتی سرسبز و فضاهایی مفرح و جاذبه های توریستی کوش آداسی که هر ساله به خصوص در فصل‌های بهار و تابستان آماده پذیرایی از گردشگران است که از سراسر جهان به این منطقه توریستی سفر می‌کنند.

از جمله ویژگی‌های برجسته کوش آداسی، ساحل‌های شنی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از امکانات و فضای این ساحل‌ها اعم از بهره‌مندی از انواع ورزش‌های آبی مانند شنا، جت اسکی، قایقرانی و همچنین بهره‌مندی از رستوران، کافی شاپ، استفاده از استراحتگاه‌ها و نظایر اینها برخوردار شوند. آنچه که بیش از همه گردشگران را به این منطقه جذب می‌کند، آب و هوای مدیترانه‌ای و ساحل‌های آن است که گردشگران می توانند بیشترین زمان تعطیلات خود را در کنار این ساحل‌ها سپری کنند. در ادامه به شرح مختصری در ارتباط با ویژگی‌ها و همچنین معرفی ساحل‌های این شهر توریستی می‌پردازیم؛در ضمن میتوانید بهترین خرید لباس مجلسی در ازمیر را در سفرتان تجربه کنید .

سواحل کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

سواحل کوش آداسی با بهترین تفریحات آبی

معروف‌ترین سواحل کوش آداسی عبارتند از؛

ساحل مرکز شهر

 داون تاون بیچ

از جمله ساحل‌های این شهر توریستی ساحلی است که به دلیل موقعیت قرارگیری آن در مرکز شهر، به ساحل مرکز شهر معروف است. دسترسی به این ساحل برای تمام گردشگرانی که در هتل‌ها و اقامتگاه‌های مرکز شهر سکونت دارند بسیار آسان بوده و به راحتی می‌توانند حتی با یک پیاده روی سبک خود را به این ساحل برسانند.همچنین جاذبه های گردشگری نیکوزیا را بخوانید .

در واقع این ساحل به این دلیل در مرکز شهر واقع شده که عموم مردم بتوانند پس از گذراندن یک روز کاری برای استراحت و استفاده از این فضا به این نقطه از شهر بیایند و از استراحتگاه‌های چتری، رستوران و یا کافی شاپ‌های آن بهره‌مند شوند. همچنین در تمام طول روز نوای موسیقی ملایم و ارامش بخش نیز در ساحل به واسطه رستوران‌هایی که در حاشیه ساحل تعبیه شده‌اند، شنیده می‌شود که فضا را بیش از پیش مفرح نگه می‌دارد. دیدنیهای ترابزون ترکیه را بیشتر بخوانید .

داون تاون بیچ کوش آداسی

داون تاون بیچ کوش آداسی

ساحل بانوان

Ladies Beach

ساحل بانوان از جمله ساحل‌هایی است که تمام خانواده می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. گفتنی است که اگرچه نام این ساحل به نام ساحل بانوان است، اما برای عموم آزاد بوده و به راحتی خانواده‌ها می‌توانند از استراحتگاه‌های چتری، بازی‌های ساحلی، ورزش‌های آبی، رستوران و کافی شاپ‌های آن بهره‌مند شوند. موقعیت قرارگیری این ساحل نیز در مرکز شهر کوش آداسی است و به راحتی با انواع وسایل نقلیه دسترسی به این ساحل امکان‌پذیر می‌باشد. گفتنی است مراکز خرید نیز در بخش بیرونی ساحل واقع شده است که می‌توانید از اینگونه مراکز نیز دیدن نمایید. دیدنیهای آرامگاه هالیکارناسوس بدروم را از دست ندهید .

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل لانگ یا لانگ بیچ

ساحل لانگ به عنوان طولانی‌ترین ساحل منطقه کوش آداسی شناخته شده است. طول این ساحل ۱۸ کیلومتر تخمین زده شده است. فضای این ساحل به گونه‌ای است که نه تنها پارک های آبی متعددی در طول این ساحل تعبیه شده‌اند، بلکه مراکز عمومی و پارک‌های تفریحی از دیگر ویژگی‌های این ساحل طولانی است. کافی شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع نیز آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران هستند که برای سپری نمودن اوقات خود به این ساحل می‌آیند. ورزش‌های آبی، پیاده روی، عکاسی، شنا، حمام آفتاب از جمله تفریحات این ساحل به شمار می‌روند. در صورت تمایل نیز می‌توانید از پارک‌های آبی مهیج این ساحل بهره‌مند شوید.مرکز خرید مارینا مارماریس را بیشتر بشناسید .

لانگ بیچ

لانگ بیچ کوش آداسی پر طرفدارترین ساحل این شهر

ساحل الماس و ساحل طلا

Diamond Beach – Gold Beach

دسترسی آسان به این ساحل و بهره‌مندی از استراحتگاه‌های چتری از جمله ویژگی‌های بارز این ساحل محسوب می‌شود. گفتنی است که در راه های دسترسی به این ساحل مراکز خرید متعددی نیز دیده می‌شوند که می‌توانید از آنها سوغات مانند صنایع دستی و یا آثار هنری دلخواهتان را خریداری نمایید. این ساحل نیز مانند سایر ساحل‌های کوش آداسی دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله رستوران، کافی شاپ، استراحتگاه‌های چتری، سرویس بهداشتی، دوش حمام و نظایر این‌ها است.مسجد ایاصوفیه و آدرس ایاصوفیه استانبول را ببینید .

ساحل الماس کوش آداسی

ساحل الماس کوش آداسی

ساحل شن‌های نقره‌ای

Silver Sand Beach

این ساحل از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار بوده و علاوه بر ان دسترسی به این ساحل از سایر نقاط شهر به راحتی با انواع وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر است. از جمله امکانات این ساحل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، کافه تریا، استراحتگاه‌های چتری، سرویس بهداشتی و دوش‌های حمام اشاره کرد. البته گفتنی است که این قبیل امکانات ضروری را تمامی ساحل‌ها دارا می‌باشند. بهره‌مندی از انواع ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، غواصی، شنا، قایقرانی و سایر بازی‌های تفریحی در این ساحل امکان‌پذیر است. میتوانید درباره آنتالیا و رزرو تور لحظه آخری آنتالیا بیشتر بخوانید .

ساحل بهشت

Paradise Beach

ساحل بهشت و یا ساحل پارادایس از دیگر ساحل‌هایی است که فضای بسیار دلنشینی را در برگرفته است. اگرچه امکانات این ساحل در قیاس با سایر ساحل‌ها به مراتب کمتر است اما لذت دیدن زیبایی‌های چشم اندازهای اطراف آن را نمی‌توان از نظر دور انگاشت. در این ساحل غرفه‌های فروش خوراکی و یا نوشیدنی تعبیه شده است که می‌توانید نوشیدنی‌های دلخواه خود را سفارش داده و به استراحتگاه چتری خود آورید. همچنین این ساحل دارای سرویس‌های ارائه خدمات ماساژ نیز می‌باشد.در ضمن از موزه های آنتالیا میتوانید بیشتر مطالعه داشته باشید .

پارادایز بیچ کوش اداسی

پارادایز بیچ کوش اداسی

ساحل عشق

Love Beach

ساحل عشق به دلیل تفرجگاه‌های زیبای آن بسیار ستودنی و زیبا است. این ساحل مورد علاقه اغلب جوانانی است که در صدد تجربه یک فضای بسیار رمانتیک با چشم اندازهای سرسبز و دریای نیلگون آبی هستند. در این ساحل نیز رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متعدد با سرو انواع نوشیدنی‌های خنک و گوارا در خدمت بازدید کنندگان هستند

تفریحات آبی در ساحل لاو بیچ

تفریحات آبی در ساحل لاو بیچ کوش آداسی

2020-06-05T15:49:32+00:00

دیدگاه خود را بنویسید