همه چیز درباره تفریحات بالی

 

سفر به بالی در مقایسه با سایر مقاصد گردشگری ساحلی از جاذبه‌های متفاوتی برخوردار است. وجود پیشینه تاریخی، فرهنگ بودایی و طبیعت دل‌انگیز اندونزی سفری خاطره‌انگیز برای شما رقم خواهد زد. مهم‌ترین ویژگی سفر به بالی این است که تنوع جاذبه‌های گردشگری آن رضایت افراد مختلف با سلایق گوناگون را جلب می‌کند. به ویژه آن که در میان شکوه و عظمت معابد بالی، تفریحات ساحلی و بازارهای محلی بالی نیز فرصت مناسبی برای گذران اوقات فراغت گردشگران فراهم می‌سازد.

تفریحات ساحلی بالی

ساحل Padang Padang

دلیل عمده شهرت این ساحل به خاطر فیلم سینمایی Eat Pray Love است. این مکان تا پیش از ساخت فیلم مذکور مانند جواهری در بالی پنهان شده بود. آب و هوای خنک و گشت و گذار در ساحلی که با صخره‌های ساحلی احاطه شده برای مسافران بالی بسیار جذاب است. این منطقه از بهترین مناطق بالی برای موج‌سواری نیز مکان مناسبی است.

ساحل پادانگ پادانگ در بالی

ساحل پادانگ پادانگ در بالی بهترین مکان برای موج سواری

ساحل Pandawa

صرف‌نظر از آب زلال دریا و شن‌های سفید ساحل این منطقه به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری بالی به نوعی مرکز فرهنگی نیز به شمار می‌رود. در این منطقه چندین مجسمه باشکوه از شخصیت‌های قهرمان Pandawa متعلق به افسانه حماسی Mahabharata دیده می‌شود. علاوه بر آن در این منطقه مراسم آیینی خاصی مانند Kecak و رقص آتش نیز اجرا می‌شود. از دیگر تفریحات جذاب در این منطقه گردش با قایق‌های کایاک در آب زلال و شفاف منطقه است.

پاندا بیچ در بالی

پاندا بیچ در بالی

ساحل Amed

مهم‌ترین ویژگی متمایز این ساحل امکان غواصی در آن است. گردشگران بالی تجربه جذابی از تماشای مرجان‌های رنگارنگ، گونه‌های مختلف آبزیان و یک لاشه کشتی ژاپنی در زیر آب خواهند داشت. البته ساحل Amed به خاطر ساحل سیاه رنگ که حاصل سنگ‌های آتشفشانی منطقه است نیز شهرت دارد.

ساحل امد در بالی

ساحل امد در بالی

ساحل Lovina

دلیل عمده علاقه فراوان گردشگران به این ساحل امکان تماشای دلفین‌های دوست‌داشتنی در آب‌های آرام این منطقه است. البته این آب‌های آرام برای غواصی مبتدیان نیز بسیار مناسب است.

ساحل Tanjung Benoa

این ساحل در صدر فهرست برترین تفریحات بالی از نگاه گردشگران قرار دارد. هر آنچه از تفریحات آبی بخواهید در این ساحل وجود دارد. امکانات تفریحی کاملی از قایق بنانا گرفته تا پیاده‌روی در آب و فلای‌بورد و پاراگلایدر و غواصی در این منطقه وجود دارد. در کنار این تفریحات، اقامت‌گاه‌های لوکس و مجهزی نیز در این ساحل برای اقامت گردشگران وجود دارد.

ساحل تانجانگ بنوا

ساحل تانجانگ بنوا پر از تفریحات وسوسه انگیز

ساحل Kuta

در میان سواحل بالی نمی‌تواند گفت این ساحل زیبایی خاصی دارد. در واقع ویژگی دیگری سبب شهرت ساحل کوتا در میان گردشگران بالی شده است. شور و هیجانی که در تمام طول شبانه‌روز در این ساحل برقرار است عامل شهرت این ساحل است. به همین دلیل گردشگران اوقات خوشی را در این ساحل تجربه می‌کنند. در این ساحل هم امکانات کافی برای تفریحاتی مانند موج‌سواری وجود دارد هم انواع رستوران و فروشگاه برای گذران اوقات فراغت وجود دارد.

ساحل کوتا در بالی

ساحل کوتا با طیف وسیعی از تفریحات مهیج

ساحل Nusa Dua

اگر به دنبال مکانی دنج برای استراحت در کنار ساحل هستید این ساحل بهترین گزینه در بالی است. این ساحل برای گردشگرانی که به دنبال قدم زدن در ساحل بی‌پایان و آرام و یا حمام آفتاب در سکوت و آرامش هستند بسیار مناسب است. این ساحل به خاطر اقامت‌گاه‌های لوکس و مجلل آن همواره تمیز و درخشان است. اگر از حمام آفتاب خسته شدید می‌توانید از خدمات ماساژ یکی از این اقامت‌گاه‌ها استفاده کنید. البته امکانات تفریحی مانند موج‌سواری و پاراسل نیز در این مکان وجود دارد. گشت و گذار در بازارهای منطقه نیز گزینه دیگری است که رضایت گردشگران را جلب می‌نماید

مراکز تفریحی بالی

پارک Garuda Wisnu Kenkana

این مجموعه که با نام پارک GWK نیز شناخته می‌شود جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران دارد. چندین نمایشگاه، مجسمه‌های غول پیکر برگرفته از افسانه‌های قدیمی، تئاترهای خیابانی،  جشنواره‌ها و . . . هریک به تنهایی برای سرگرم کردن گردشگران کافی است. ضمن این که گردشگران در حین گردش حول شخصیت Garuda از افسانه Mahabharata به شیوه‌ای جذاب و تماشایی با افسانه‌ای آشنا می‌شوند که مهم‌ترین اصول فرهنگی مردم بالی را بیان می‌کند.

گارودا وینسو کنکانا بهترین پارک تفریحی بالی

گارودا وینسو کنکانا بهترین پارک تفریحی بالی

حیات وحش و پارک سافاری

این مجموعه بیش از 400000 متر مربع وسعت دارد. در محوطه پارک گونه‌های مختلف حیوانات از قبیل آهو، گورخر، خرس، ببر و . . . آزادانه زندگی می‌کنند. گردشگران به وسیله اتوبوس‌های مخصوص در تمام محوطه گردش می‌کنند. آکواریوم و بخش نمایش حیوانات نیز از دیگر بخش‌های جذاب این پارک هستند.

آدرس:

Jalan Prof. Dr. Ida Bagus Mantra Km. 19.8, Serongga, Gianyar, Bali 80551

پارک آبی Waterbom

در مرکز منطقه کوتا پارک آبی Waterbom قرار دارد. این پارک برای یک گردش خانوادگی در بالی بهترین انتخاب است. اگر در سفر به بالی همراه خانواده هستید می‌توانید با خیالی آسوده کودکان خود را به این پارک آبی ببرید. در این پارک کودکان می‌توانند در استخر مخصوص آب‌تنی کنند یا از دیگر تفریحات مانند رودخانه آرام و سرسره‌های متنوع لذّت ببرند. والدین نیز می‌توانند از خدماتی مانند مانیکور، پدیکور و یا ماساژ استفاده کنند.

آدرس:

Jl. Kartika Plaza, Tuban, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361

پارک آبی Bali Wake

اگر به دنبال تجربه موج‌سواری در مکانی آرام و بی‌خطر به خصوص برای فرزندان خود هستید این پارک آبی انتخاب مناسبی است. کودکان و نوجوانان در این پارک با آرامش می‌توانند اصول موج‌سواری را بیاموزند و از آن لذّت ببرند. علاوه بر آن در قسمتی از این پارک مسیری با مجموعه موانع بادی طراحی شده که از لحاظ وسعت قابل توجه است و می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند.

آدرس:

Jl. Raya Pelabuhan Benoa No.7X, Pedungan, Kec. Denpasar Sel., Kota Denpasar, Bali,

بهترین مراکز خرید و رستوران بالی

بازار صنایع دستی Ubud

این بازار محلی مملو از آثار هنری جذاب و رنگارنگ، هنر دست هنرمندان بومی این منطقه است. این محصولات منحصر به فرد و خلاقانه به زیبایی، هنر و فرهنگ بومی منطقه را به نمایش می‌گذارند. گردشگران در این بازار می‌توانند از زیورآلات گرفته تا وسایل دکوری ساده به عنوان سوغات خریداری کنند. همچنین میتوانید درباره غذاهای دریایی تایلند بیشتر بخوانید .

بازار صنایع دستی ابود در بالی

بازار صنایع دستی ابود در بالی

منطقه Seminyak

این منطقه یکی از مناطق گردشگری معروف بالی به شمار می‌رود. در این منطقه گردشگران می‌توانند از زیبایی‌های ساحل چشم‌نواز آن لذّت ببرند؛ از خدمات انواع کافه و رستوران استفاده کنند و یا در میان مغازه‌های محلّی یا بوتیک‌های معروف خرید کنند.

منطقه تفریحی سمینیاک

منطقه تفریحی سمینیاک در بالی بهترین گزینه برای سپری نمودن غروب های خاطره انگیز

رستوران‌های خلیج Jimbabran

مجموعه رستوران‌هایی که در کناره این خلیج قرار دارند بهترین و لذیذترین غذاهای بالی را سرو می‌کنند. به ویژه منوی غذاهای دریایی این رستوران‌ها بسیار تازه و دلچسب است. نکته جذاب این منطقه امکان صرف غذا در ساحل و بر روی شن‌های نرم ساحلی است. اغلب این رستوران‌ها امکانات خاصی برای سرو غذا در کنار ساحل در اختیار دارند.

فضای رمانتیک رستوران ساحلی جیمباران در بالی

فضای رمانتیک رستوران ساحلی جیمباران در بالی

2020-06-06T07:34:21+00:00

دیدگاه خود را بنویسید