معرفی مراکز خرید شهر وان

 

بازار قدیمی یا بازار محلی وان

بازار اصلی شهر وان یکی از مهمترین بازارهای کشور ترکیه است که در مرکز شهر وان در تقاطع دو خیابان کاظم کارابر و جمهوریت قرار دارد .در این بازار انواع و اقسام کالاهایی که به دنبالش هستید پیدا خواهید نمود .از لباس و پوشاک گرفته تا لوازم خانگی .هم کالاهای ترک یافت میشود و هم کالاهی آمریکایی و اروپایی .در میان لباس فروشیهای این بازار میتوانید برندهای مختلفی چون نایک ، آدیداس ، کنیتکس ، کوتون و .. را ببینید .این بازار یکی از مهم ترین قطب های پوشاک در ترکیه به شمار میرود و در زمان های خاصی از سال بسیار شلوغ میشود .حراجیهای بازار وان بسیار معروف هستند .مثلا در برخی اوقات مانند کریسمس و روز زن جشنواره های حراج شگفت انگیزی  به خصوص حراج پوشاک وان ترکیه در این بازار برگزار میشود که فرصتی طلایی برای خرید را بوجود می اورد .علاوه بر لباسها سوغاتیها و محصولات سنتی و بومی وان مانند چراغهای عثمانی ، داروهای گیاهی و معطر ، فرش و گلیم دستباف ، دیوارکوبهای سرامیکی و سرویسهای چایخوری و انواع تابلو فرشها در فروشگاه های این بازار دیده میشود .در سایر مغازه ها هم میتوانید از انواع کالاهای خانگی و وسایل برقی خانه از برندهای اروپایی خریدهای خوبی داشته باشید .کلیسای صلیب مقدس وان را در تور وان از دست ندهید .

مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان ای وی ام مرکز خریدی ست که تنها چند سال از افتتاح آن میگذرد و گوی رقابت را از سایر مراکز خرید این شهر ربوده و رکورد بیشترین بازدیدکننده و مشتری را داشته است . وان ای وی ام دارای سه طبقه است و دو طبقه در زیر زمین دارد .تنوع فروشگاه ها در این مجموعه بسیار کامل است و از اینرو میتوانید در این مرکز خرید ساعتها به گردش و خرید مشغول باشید .حدود صد برند معتبر در زمینه پوشاک و کیف و کفش بزرگسال و بچگانه مانند برندهای پیرکاریدن ، ال سی وایکیکی، مانگو ، برشکا ، کوتون ، نایک ، پوما ،دفکتو ،هامل ،کولینز ، یو اس پولو،دریمود ، آدیداس و غیره همواره مورد استقبال بینظیرمشتریان هستند .کیف و کفش های ان مجموعه نیز همگی از برندهای مطرح ترک و اروپایی میباشند .

لوازم خانگی و لوازم دیجیتال ، زیورالات و اکسسوریهای تزیینی از دیگر کالاهای  پر فروش وان ای وی ام هستند .برندهایی چون مادام کوکو ، انگلیش هوم و برناردو و کاراجا در این مجموعه شعبه دارند.در ادامه میتوانید در سفر به ترکیه از بازار ادویه استانبول هم دیدن کنید .

مرکز خرید وان ای وی ام

مرکز خرید وان ای وی ام بهترین مرکز خرید وان

یک هایپر مارکت بزرگ نیز در  تور وان در وان ای وی ام وجود داشته ودارای مرکز بازی بری کودکان و یک سینما با 7 سالن میباشد که در کنار مجموعه رستورانها و کافه هایش یک مرکز تفریحی نیز محسوب میشود .

فاصله وان ای وی ام از هتلها و سایر مراکز خرید شهر وان که در خیابان جمهوریت و کاظم کارابکر قرار دارند بیشتر است و با گرفتن یک تاکسی میتوانید پس از بازدید از کلیسای آختامار وان ترکیه به این مجموعه بروید .

این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب باز است و در منطقه سرحد پلاک 147 قرار دارد .

نمای وان ای وی ام

نمای بیرونی وان ای وی ام

مرکز خرید توکوز ای وی ام

این مجموعه یکی از قدیمی ترین مراکز خریدی است که گزینه خوبی برای خرید سوغاتیهای ترکیه و محصولات بومی وان میباشد .در ضمن محصولات اروپایی نیز در بین برندهای پوشاک آن به چشم میخورد و این مجموعه همه روزه از ساعت 8:30 تا 12 شب باز میباشد و فروشگاه هایش به داشتن محصولات اصل و با کیفیت مشهور میباشند .تورکوز ای وی ام در قلب وان قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند یک رستوران ، کافی شاپ و سینما میباشد .این مجموعه از ارزانترین مراکز خرید وان ترکیه به شمار میرود .

البته مراکز خرید خیابان کاظم کارابکر و جمهوریت یکی پس از دیگری شلوغ و پربازدید هستند و این منطقه از بهترین مناطق برای خرید پوشاک در ترکیه به شمار میرود همانطور که امروزه وان را به قطب صنعت پوشاک ترکیه میشناسند .

آتایوس سیلور

این مجموعه برندهای مختلفی از اجناس ترک و اروپایی را در خود جای داده که عموم کالاهایش پوشاک میباشد .در ضمن آتایوس سیلور دارای مغازه های شیرینی فروشی ست که نباید طعم بینظیر باقلواهای آن را از دست داد .این مرکز خرید مانند سایر مجموعه های خرید وان پر مشتری بوده و در منطقه کاظم کارابکر قرار گرفته و دسترسی بسیار عالی به هتلها دارد .مرکز خرید مارینا در مارماریس را ببینید .

آیدین پرهان

مرکز خرید آیدین پرهان یکی دیگر از مجموعه های کامل برای خرید پوشاک و لوازم خانگی در وان به شمار میرود .این مجموعه با قرارگیری در بین مراکز خرید وان مرکز وان دارای یک فود کورت بزرگ میباشد .اجناسی با کسفیت را با قیمتهایی ارزانتر از سایر جاها ارائه داده و گزینه خوبی برای خرید لباسهای کودک و نوجوان محسوب میشود .ادیدن پرهام وان در کنار چند تا از بهترین رستورانهای این شهر مانند تامارا گریل قرار گرفته و به همین دلیل هر کسی آن را بخوبی میشناسد .

ادرس آن در مرکز شهر وان میباشد .

ساعت کاری آن همه روزه از 7 صبح تا 10 شب است .

بهترین مراکز خرید وان

مرکز خرید آیدین پرهان

در آخر نکته مهمی که در خرید از وان بایستی به آن توجه نمود زمان حراج در این شهر است، هر ساله در زمانهایی مانند کریسمس به تقویم ما در بازه زمانی دو هفته اول دی حراجهای خوبی در مراکز خرید و بازارهای این شهر مانند بازار چارشی استانبول برگزار میشود که تقریبا اجناسشان در این زمانها حداقل سی درصد تخفیف میخورند .

مرکز خرید های برتر وان

خیابانهای جمهوریت و کاظم کارابکر بهترین مرکز برای خرید پوشاک در وان

2020-05-07T11:40:24+00:00

دیدگاه خود را بنویسید