با بهترین مراکز خرید آنکارا آشنا شوید

 

 

بهترین مراکز خرید آنکارا

آنکارا پایتخت کشور ترکیه، از جمله مقاصد گردشگری افرادی است که در صدد آشنایی با عمق زندگی مردمان ترکیه و بازدید از اماکن فرهنگی و مراکز خرید این شهر صنعتی هستند. آنکارا در قیاس با دیگر سایر شهرهای ترکیه که همه به نوعی از جمله شهرهای توریستی و بندری به شمار می‌روند، یک شهر صنعتی است که اگرچه به عنوان شلوغ‌ترین و بزرگترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید اما گشت و گذار و بازدید از مناطق مختلف آن نظیر فروشگاه‌ها، تجربه لذت خوردن غذاهای ترکی، سیر و سیاحت خالی از لطف نیست. از جمله جذابیت‌های سفر، خرید کردن و دیدن فروشگاه‌های رنگارنگ است که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. خرید سوغاتی‌های دست ساز، آثار هنری، محصولات سنتی، انواع خوراکی‌ها، شیرینی‌های محلی، پوشاک، زیورآلات تنها بخشی از لذت سفر کردن است و آنکارا یکی از پر جاذبه‌ترین شهرهای ترکیه است که دارای انواع شاپینگ‌های بزرگ و مراکز خریدی است که علاقمندی تمامی گردشگران را برآورده می‌سازد. در ادامه به معرفی بخشی از محبوب‌ترین و بهترین مراکز خرید آنکارا می‌پردازیم؛در ضمن میتوانید از تفریحات و فاصله کاپادوکیا تا استانبول مطلع شوید .

مرکز تجاری و شاپینگ آرمادا

Armada shopping and business center

شاپینگ سنتر آرمادا یکی از فروشگاه‌های بسیار لوکس و مجلل شهر آنکارا به شمار می‌رود. این مرکز خرید با ۱۲۵ هزار متر مربع زیربنا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شناخته شده است. این فروشگاه که در سال ۲۰۰۲ افتتاح شد، بالغ بر ۲۵۰ مغازه، رستوران، کافی شاپ، زمین بازی کودکان و همچنین پارکینگی با ظرفیت ۲۲۰۰ اتومبیل را در خود جای داده است. بخش از این مرکز خرید نیز به خدمات تجاری تعلق دارد که بازدیدکنندگان می توانند از اینگونه خدمات مانند آرایشگاه، درمانگاه، صرافی و مواردی از این نظر بهره‌مند شوند. انچه که در این فروشگاه بیش از همه قابل توجه است، عرضه انواع محصولات با بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای دنیا است. اگرچه خرید اجناس برند در این مرکز خرید کمی گرانتر از سایر محصولات تولید شده ترکیه‌ای است، اما از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. در این مرکز خرید بازدیدکنندگان می‌توانند تمامی محصولات خود را اعم از کیف و کفش، پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی را بیابند. تنوع اجناس، بهره‌مندی از فودکورت و کافی شاپ‌های آن تنها بخشی از ویژگی‌های این شاپینگ مال به شمار می‌رود .همچنین درباره سفر به ترکیه بیشتر بخوانید .

مرکز خرید آرمادا آنکارا

مرکز خرید آرمادا آنکارا

شاپینگ مال گالریا

Galleria Shopping Mall

از دیگر معتبرترین مراکز خرید آنکارا می‌توان به شاپینگ مال گالریا اشاره کرد. این شاپینگ مال دارای ۱۰۳ مغازه، ۱۶ رستوران و کافی شاپ است. همچنین این شاپینگ مال دارای زمین بازی کودکان، پارکینگ و صرافی نیز می‌باشد. اجناس متنوع همراه با قیمت‌های مقرون به صرفه از دیگر ویژگی‌های این شاپینگ است که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. گردشگران می‌توانند سوغات مورد نظر خود را اعم از پوشاک، صنایع دستی، آثار هنری، زیورآلات، وسایل آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، انواع خوردنی‌ها و هر گونه کالا و محصولات مورد نظرشان را به راحتی تهیه و خریداری نمایند. علاوه بر آن لذت خوردن غذاهای سنتی و فست فود را در فود کورت‌های آن مانند سایر دیدنی های استانبول را از یاد نبرید

مرکز خرید گالریا آنکارا

مرکز خرید گالریا آنکارا

شاپینگ سنتر و بازار کنت پارک

Kentpark Shopping Center

اگر علاقمند به بازدید و گشت و گذار در بازارهای سنتی ترکیه هستید، می‌توانید به بازار کنت پارک آنکارا بروید. در این بازار هر محصول سنتی را اعم از ظروف مسی، ظروف مینا کاری، صنایع دستی، آثار هنری، ساعت و بدلیجات را می‌توانید با بهترین و مناسب ترین قیمت ها بیابید. همچنین لباس، کیف و کفش سنتی از دیگر محصولات عرضه شده در این بازار است. خرید و انتخاب سوغاتی از این بازار به راحتی انجام شده و سلایق هر فردی را برآورده می‌کند. قابل ذکر است که در این شاپینگ سنتر سینمای سه بعدی، زمین بازی کودکان، رستوران، انواع مغازه‌ها با تنوع محصولات، در این مجتمع گرد هم آمده و بازدیدکنندگان می توانند از اینگونه خدمات بهره‌مند شوند. راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه را از دست ندهید .

کنت پارک آنکارا از محبوب ترین مراکز خرید این شهر

کنت پارک آنکارا از محبوب ترین مراکز خرید این شهر

شاپینگ سنتر کاروم

Shopping Center Karum

از دیگر شاپینگ‌های آنکارا، شاپینگ سنتر کاروم است. در این شاپینگ هرگونه جنسی را با کیفیت های گوناگون می‌توانید بیابید. از برندهای معروف جهانی گرفته تا اجناس معمولی با برند ترک در این فروشگاه عرضه می‌شود. آنچه که در این فروشگاه قابل توجه است عرضه اجناس ترک با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسد که می‌توانید به راحتی از مرغوب‌ترین کالاها بهره‌مند شوید.. محیط مفرح، کافی تریاهای روباز و فودکوردت از جمله ویژگی‌های این شاپینگ سنتر به شمار می‌رود

بازار باکیرجیلار چارشیسی

Bakırcılar Çarşısı Bazaar

بازاری که شبیه بازارهای بزرگ ایران است و هر آنچه را که نیاز داشته باشید از انواع نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های سنتی گرفته تا صنایع دستی ترک، را می‌توانید از این بازار خریداری کنید. این بازار که به بازار مس‌گران معروف است، انواع و اقسام ظروف مسی را با قیمت‌های بسیار مناسب عرضه می‌کند. از دیگر کالاها و محصولات این بازار می‌توان به بدلیجات، آثار هنری و صنایع دستی اشاره کرد که مورد استقبال بسیاری از توریست‌های خارجی قرار می‌گیرد که مانند مراکز خرید ارزان در مارماریس است .

بازار باکیرچیلار چارشی در آنکارا

بازار باکرچیلار چارشی در آنکارا

شاپینگ مال سپا آنکارا

cepa shopping mall Ankara

افتتاح این شاپینگ سنتر به سال ۲۰۰۷ برمی گردد که شامل ۱۹۵ مغازه، سینمای سه بعدی، زمین بازی کودکان، کافه و رستوران است که بازدیدکنندگان می‌توانند از اینگونه خدمات استفاده نمایند. گفتنی است که این شاپینگ سنتر یکی از ۶ مراکز خرید بزرگ شهر آنکارا است که به دلیل عرضه انواع محصولات باکیفیت مورد توجه اغلب توریست‌ها واقع شده است. انواع برندهای روز دنیا را می‌توانید در این شاپینگ سنتر با بهترین قیمت بیابید و چه بسا در بعضی فصل‌های سال نیز تخفیف هایی برای اجناس گذاشته می‌شود که می‌توانید از اینگونه تخفیفات نیز بهره‌مند شوید .راهنما و نکات سفر به استانبول را بیشتر مطالعه کنید .

مرکز خرید سپا مال آنکارا

مرکز خرید سپا مال آنکارا

شاپینگ سنتر آنکامال

ANKAmall Alisveris Merkezi

در این مرکز خرید نیز انواع اجناس از جمله پوشاک، کیف و کفش، ساعت و عینک، چمدان و سایر کالاها با بهترین و معروف‌ترین برندهای روز دنیا به فروش می‌رسد. اگر چنانچه به دنبال خرید برندهای روز جهان هستید، دیدن از این شاپینگ مال را حتما در فهرست گردشگری خود بگنجانید. این شاپینگ مال نیز مانند سایر فروشگاه‌های لوکس آنکارا دارای امکاناتی نظیر رستوران‌های مختلف، کافه تریا، شهربازی کودکان، سینمای سه بعدی، صرافی و نظایر اینها است و در آخر میتوانید از مقاله موزه های آنتالیا دیدن کنید .

مرکز خرید آنکا مال آنکارا

مرکز خرید آنکا مال آنکارا

2020-05-13T12:34:52+00:00

دیدگاه خود را بنویسید