معرفی ساحل کنیالتی آنتالیا

 

ساحل کنیالتی آنتالیا نزدیکترین و بزرگترین منطقه ساجلی نزدیک به شهر آنتالیاست که در غرب شهر واقع شده است .این ساحل ورودی ندارد و به دلیل دسترسی سریع و راحت تر به شهر مورد استفاده ی عموم مردم آنتالیا نیز هست .

  • طول منطقه ساحلی کنیالتی حدود سه کیلومتر است و این ساحل پوشیده از ماسه ها و سنگریزه و برخی نقاط صخره ای است .در این منطقه برای تمامی اعضای خانواده میتوان تفریحات مخصوص به خود را یافت .پیاده روی و قدم زدن بر روی شن های خیس ، تماشای مناظر دریایی و درست در روبرویش مناظر طبیعی بدیع و دل انگیز ، لذت بردن از تفریحات آبی ، شنا کردن و آفتاب گرفتن مهم ترین فعالیتهاییست که در این ساحل میتوان به آن مشغول شد .و از مهم ترین دیدنی ها و تفریحات آنتالیا به شمار میرود .
  • رسیدگیهای بسیار خوبی به ساحل کنیالتی انجام میشود و با اینکه ورودی ندارد همواره تمیز و پاکیزه است .
  • ساحل کنیالتی

    ساحل کنیالتی آنتالیا

در ضمن یکی از دلایل استقبال بینظیر از ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه وجود چند جاذبه گردشگری مانند آکواریوم آنتالیا و شهر بازی بزرگیست که در این بخش قرار گرفته اند .

  • اکواریوم آنتالیا مهمترین مکان دیدنی منطقه ساحلی کنیالتی بوده که خانه ی هزاران آبزی رنگارنگ است و همه روزه میتوان از این مجموعه از صبح تا عصر از آن بازدید کرد .گفتنیست این مجموعه اکواریومی متشکل از 40 بخش با موضوعات متنوع است . بزرگترین – تونل اکواریومی دنیا را در خود جای داده .طئل تونل اکواریومی 131 متر میباشد .در ضمن برای آشنایی با جاهای دیدنی ازمیر در نزدیکی آنتالیا میتوانید بیشتر بخوانید .
  • اکواریوم آنتالیا واقع در ساحل کنیالتی

    نمای بیرونی اکواریوم آنتالیا واقع در ساحل کنیالتی

  • شهر بازی اکتور دومین جاذبه مهم برای گردشگران این بخش میباشد مخصوص خانواده هایی که با فرزندان خود کنیالتی را برای تفریح و گردش انتخاب کرده اند .شهر بازی اکتور دارای بیش از سی وسیله بازی مهیج بوده ،همچنین دارای منطقه ای برای پیک نیک و بخش بازیهای رایانه ای برای نوجوانان میباشد .بهترین جاهای دیدنی وان ترکیه را بیشتر مطالعه کنید .
  • دسترسی به کنیالتی همواره از اکثر نقاط شهری آنتالیا با اتوبوسها و تاکسیها و یا با موتورهای کرایه هم مقدور بوده و میتوان با خیال راحت به این منطقه تردد نمود و با هزینه ای کم به آنجا رسید و از جاذبه های گردشگری اش دیدن کرد .همچنین در این ساحل میتوانید سری به ارزانترین مراکز خرید آنتالیا بزنید .
  • وجود هتلهای کنیالتی آنتالیا و اقامتگاه هایی با تنوع خدمات و امکانات رفاهی باعث شده تا بسیاری از گردشگران تعطیلات خود را در این ساحل سپری کنند .امکانات رفاهی و خدماتی کنیالتی بسیار متنوع و کامل است و هر گونه رستوران کافه و مجموعه غذاخوری را در کنار ساحل پیداخواهید نمود بدون انکه نیاز به رفت و آمد به داخل شهر داشته باشید .برخی از هتلها امکانات بسیار خوبی برای مشتریانشان در نظر گرفته اند و دارای استخر ها سالن های ماساژ و .. میباشند .هتل رامادا پلازا ، هتل ریکسوس ، هتل آکوالند جزو بهترین هتل های این بخش محسوب میشوند .در ادامه در این ساحل میتوانید سری به بازارهای هفتگی آنتالیا هم بزنید .
  • هتل های لوکس در منطقه کنیالتی

    هتل های لوکس در منطقه کنیالتی

    هتلهای کنیالتی

    هتلهای کنیالتی

  • شکم گردی در رستورانهای کنیالتی و شب گردی در کافه های ساحلی که موسیقی زنده جزو برنامه های هر شب انهاست جز بهترین تفریحات شبانه در این ساحل است و توصیه میشود رستورانهایی که غذاهای محلی را سرو میکنند فراموش نکنید .از این میان رستورانهایی مانند لارا بالیک و کافه یلو جزو محبوب ترینها هستند .در ضمن رستورانهای خوبی هم در بخش کاله ایچی آنتالیا پیدا میشود .
  • هر ساله با شروع تابستان این منطقه بیش از هر زمانی شلوغ تر شده و با شروع پاییز و زمستان در خلوت ترین زمان خود به سر میبرد ، زیرا با شروع سرما در آنتالیا دیگر امکان استفاده از بیشتر تفریحات آبی پس از قیمت رزرو تور لحظه آخری آنتالیا فراهم نخواهد بود .
  • پارک آبی اکوالند و مجموعه مینی سیتی انتالیا از دیگر جاذبه های تفریحی ساحل کنیالتی میباشند .حتما از موزه باستان شناسی آنتالیا در این شهر دیدن کنید .
  • پارک آبی اکوالند

    پارک آبی اکوالند

2020-06-10T08:44:47+00:00

دیدگاه خود را بنویسید