لیستی از بهترین مراکز خرید در آنتالیا

 

در دنیای امروز اغلب گردشگران گشت و گذار در مراکز خرید را نیز بخشی از جاذبه‌های سفر می‌دانند. امّا این موضوع در برخی سفرها مانند سفر به ترکیه برجسته‌تر است. خرید در ترکیه هم به دلیل کیفیت بالای اجناس ترکی و هم به دلیل وجود محصولات برندهای معروف دنیا طرفداران فراوانی دارد. در سفر به آنتالیا نیز در کنار تفریحات متنوع گردش در مراکز خرید آنتالیا هم خالی از لطف نیست. آشنایی با مجتمع‌های تجاری، آدرس و امکانات آنها و محصولاتی که در آنها عرضه می‌شود اطلاعات مفیدی است که در مدیریت زمان سفر شما را یاری می‌کند.

 مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا Terra City

این مرکز خرید با بیش از 150 فروشگاه در سال 2011 در آنتالیا افتتاح شد. محصولات متنوعی از برندهای ترکی و بین‌المللی در این مجموعه عرضه می‌شوند. انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم منزل، لوازم زینتی، لوازم کودکان و . . . در این مجموعه به فروش می‌رسد. از لحاظ امکانات خدماتی و رفاهی نیز این مجموعه رضایت گردشگران را جلب نموده است. در حدود 30 رستوران و کافه تریا در این مجتمع آماده پذیرایی از گردشگران هستند. به دلیل دسترسی آسان، مسافرانی که در هتل آنتالیا اقامت دارند معمولاً برای خرید به این مجموعه مراجعه می‌کنند. درباره راهنمای سفر به آنتالیا میتوانید بصورت کامل بخوانید .

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

آدرس:

Tekelioglu Cd., Antalya

Markantalya

این مرکز خرید با وسعتی حدود 51000 مترمربع یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید آنتالیا است. این مجموعه در سال 2013 در مرکز شهر آنتالیا افتتاح شد. در این مجموعه نیز برندهای ترکی و بین‌المللی در کنار هم عرضه می‌شوند. تنوع محصولات این مجتمع به اندازه‌ای است که هرکس با هر بودجه و سلیقه‌ای دست خالی از آن باز نمی‌گردد. برای جلب رضایت گردشگران، امکانات رفاهی مطلوبی نیز در این مجتمع فراهم شده است. چندین رستوران و کافه تریا و یک پارکینگ وسیع از جمله این امکانات است. دسترسی به این مرکز خرید برای مسافرانی که در مرکز شهر آنتالیا اقامت دارند بسیار آسان است.همچنین محبوبترین تفریحات آنتالیا را از دست ندهید .

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

آدرس:

Tahılpazarı, Şarampol Cd. No:84, 07040 Muratpaşa/Antalya

 مرکز خرید دیپو آنتالیا Deepo Outlet Center

مرکز عرضه مستقیم یا حراجی Deepo برای اغلب گردشگران ترکیه نام آشنایی است. این مجموعه که در مجاورت فرودگاه آنتالیا قرار دارد از سال 2004 آغاز به کار نموده است. این مجموعه در زمینی به وسعت 38000 مترمربع احداث شده که یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری منطقه محسوب می‌شود. محصولاتی از برندهای معروف دنیا در این مرکز خرید با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد. بدیهی است که خرید یک محصول برند با قیمت ارزان با استقبال فراوانی روبرو می‌شود. به همین خاطر بعید است گردشگری در سفر به ترکیه خرید از فروشگاه‌های حراجی مانند Deepo را از دست بدهد. در این مجموعه 15 رستوران و یک کافه نیز آماده پذیرایی از گردشگران هستند.پس از خرید حتما سری به موزه باستان شناسی آنتالیا بزنید .

ااوت لت دیپو یکی از بهترین جاهای آنتالیا برای خرید انواع برندهای پوشاک

ااوت لت دیپو یکی از بهترین جاهای آنتالیا برای خرید انواع برندهای پوشاک با قیمت ارزان

آدرس:

Altinova Sinan Mh., Antalya

Mall Of Antalya

این مجموعه یکی از جدیدترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود که در سال 2017 افتتاح شده است. این مرکز تجاری در زمینی به وسعت 131000 متر مربع احداث شده و حدود 230 فروشگاه را در برمی‌گیرد. علاوه بر انواع فروشگاه یک مجموعه فرهنگی با 11 سالن سینما و یک محوطه بازی برای کودکان نیز در این مکان وجود دارد. به همین خاطر این مکان برای یک گردش خانوادگی بسیار مناسب است و برای تمام اعضای خانواده جذابیت دارد. بازارهای سنتی آنتالیا ترکیه نیز مکانهای خوبی برای خرید ارزان هستند .

آدرس:

Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez/Antalya

Antalya Migros

این مجتمع تجاری یکی از اوّلین مراکز تجاری مدرنی بود که در آنتالیا احداث شد. گردشگرانی که در گذشته به آنتالیا سفر کرده باشند حتماً از این مرکز خرید بازدید کرده‌اند. نکته جالب اینجاست که امروزه با وجود انواع مراکز خرید و فروشگاه‌های لوکس در آنتالیا این مجموعه هنوز در فهرست برترین بازارهای آنتالیا قرار دارد. تنوع محصولات این مجموعه فوق العاده است. در میان بیش از 120 فروشگاه این مجموعه جواهرفروشی و کتابفروشی نیز دیده می‌شود. بازدید کنندگان پس از خرید می‌توانند از سالن سینما یا فود کورت این مجموعه استفاده کنند. دسترسی به آن نیز به خصوص برای افرادی که در منطقه Konya اقامت دارند بسیار ساده است.گردش در شهر قدیم آنتالیا را از دست ندهید .

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

آدرس:

  1. Yil Bulvari Arapsuyu Mevkii, Antalya

Shemall

این مرکز خرید بیشتر برای افرادی با سلایق خاص و لاکچری مناسب است. این مجموعه که در منطقه Lara قرار دارد در حقیقت یک مجموعه تجاری تفریحی محسوب می‌شود. خرید از این مجموعه هم برای جوانان و هم برای افراد مسن جذابیت خاص خود را دارد. پس از خرید می‌توانید از تماشای یک فیلم خوب در سالن‌ سینمای این مجموعه نیز لذّت ببرید.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

آدرس:

Fener, Tekelioglu Cad. 3, Muratpasa/Antalya, Turkey

Özdilek Park

این مجموعه نیز یکی از مراکز تجاری تفریحی شهر آنتالیا محسوب می‌شود. در کنار خریدی دلپذیر می‌توانید از امکانات تفریحی آن نیز استفاده کنید. سالن بولینگ، سینما 8 بعدی و امثال آنها در این مجموعه برای استراحت و سرگرمی گردشگران بسیار مناسب است.

آدرس:

Fabrikalar Mah. Fikri Erten Cad. 2 Kepez , Antalya

Selekler Çarşısı

این فروشگاه بزرگ در مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. فقط کافی است در میان شلوغی بخش پوشاک، لوازم آشپزخانه و یا سوغات ترکیه محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. مزیت این مرکز خرید نزدیکی آن به یک پارک سرسبز و زیباست که پس از خرید می‌توانید قدری در آن استراحت کنید. آفر تور ارزان آنتالیا را ببنید .

مرکز خرید سلکلر چارشی انتالیا یکی از بهترین مکانها برای خرید لباس مجلسی

مرکز خرید سلکلر چارشی انتالیا یکی از بهترین مکانها برای خرید لباس مجلسی

آدرس:

Cumhuriyet Caddesi, Antalya

بازار Doğu Garajı

گرچه خرید از پاساژهای مدرن ترکیه جذابیت زیادی دارد امّا فراموش نکنید بخشی از لذّت سفر آشنایی با فرهنگ و سنّت مردم هر منطقه است. اگر می‌خواهید از نزدیک با صنایع دستی ترکیه آشنا شوید بازدید از بازار Doğu Garajı را فراموش نکنید. در این بازار در کنار میوه‌ها و سبزیجات تازه و ادویه‌های گوناگون، صنایع دستی هنرمندان ترکی مانند ظروف سفالی نیز عرضه می‌شود. سفال‌های پر نقش و نگار ترکی یکی از بهترین سوغاتی‌هایی است که می‌توانید از سفر ترکیه به یادگار داشته باشید.تفریح در سواحل کنیالتی آنتالیا را از دست ندهید .

بازار دوگو گاراژی آنتالیا

بازار دوگو گاراژی آنتالیا

آدرس:

Dogu Garaji Taksi Çaybasi, Antalya

خیابان Atatürk

اگر به دنیال یادگاری یا هدیه‌ای خاص و منحصر به فرد هستید حتماً از خیابان Atatürk دیدن کنید. در این خیابان دو گزینه جذاب برای خریدی خاص وجود دارد. گزینه اوّل خرید زیورآلات و گزینه دوّم خرید محصولات چرمی است. چندین جواهرفروشی با محصولاتی ناب و بسیار زیبا در این خیابان حضور دارند. محصولات چرمی فروشگاه‌های این خیابان نیز از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. پس از خرید نیز می‌توانید در کافه‌های این خیابان استراحت کنید یا در میان اغذیه‌فروشی‌های متعدد این خیابان طعم خوراکی‌های محبوب ترکی را بچشید.

خیابان آتاتورک آنتالیا

خیابان آتاتورک آنتالیا

آدرس:

Atatürk Cad., Antalya

2020-06-18T08:27:44+00:00

دیدگاه خود را بنویسید