همه چیز درباره مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول

مراکز خرید می توانند به عنوان یک ایده بسیار جدید در ترکیه در نظر گرفته شود، با این حال هنگامی که مراکز خرید در صحنه خرید ظاهر شدند، ترکها آنها را با آغوش باز پذیرفتند. تقریباً در هر محله حداقل یک مرکز خرید وجود دارد. مرکز خرید جواهیر استانبول هم یکی از جالب ترین و زیباترین مراکز خرید استانبول است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.این مجموعه یکی از شیکترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم است .
به محض ورود به مرکز خرید جواهیر، احساسی شبیه به احساس ایستادن در لبه پرتگاهی خیره کننده شما را در بر می گیرد و سرگیجه ای دلپذیر و هیجان انگیز همراه آن می آید. در حالی که به هر جایی در اطراف خود نگاه می کنید فضای گسترده ای می بینید، اما شما هنوز هم با طراحی با شکوه معماری این ساختمان احاطه شده اید و چشمان شما محصور دیوارها و سقف باشکوه این مرکز خرید می شود. این مرکز خرید در سال 2005 افتتاح شد و یکی از مهم ترین مکان های استانبول به حساب می آید که به عنوان یکی از پتانسیل های غنی توریستی این شهر در نظر گرفته می شود. مکانهای دیدنی ترابزون در ترکیه را از دست ندهید .

از نظر مساحت، مرکز خرید جواهیر استانبول بین سال های 2005 تا 2011 بزرگترین مرکز خرید کل اروپا به حساب می آمد و هنوز هم به عنوان یکی از بزرگترین ها در جهان شناخته می شود. مقیاس کامل عظمت این مرکز را تنها هنگام ایستادن در زیر سقف شیشه ای این ساختمان 2.500 متر مربعی، که با چندین طبقه از دیوارهای بلند با تزئینات خیره کننده احاطه شده می توان مشاهده کرد. همچنین دومین ساعت بزرگ دنیا از در این مرکز خرید نصب گردیده است.همچنین بازار چارشی استانبول یکی دیگر از مجموعه های خرید در این شهر میباشد .

نمای داخلی مرکز خرید جواهیر استانبول

نمای داخلی مرکز خرید جواهیر استانبول

این مرکز خرید دارای شش طبقه و بیش از 300 فروشگاه با تنوع گسترده در دسته بندی های خرید و طیف گسترده ای از مارک های مطرح جهانی مانند بنتون، کانورس و ماسیمو دوتی می باشد. وقتی از گشت و گذار و خرید در مغازه های بیشمار این مجموعه خسته شدید، می توانید به یکی از 34 رستوران فست فود و یا یکی از 14 رستوران اختصاصی که دو طبقه ی کامل از این شش طبقه را به خود اختصاص داده اند بروید و علاوه بر استراحت، کمی غذای با کیفیت را همراه با خانواده و دوستان خود میل کنید. آدرس بازار ادویه استانبول را به همراخ معرفی آن بیشتر ببینید .

نمای بیرونی مرکز خرید جواهر استانبول

نمای بیرونی مرکز خرید جواهر استانبول

اگر از طرفداران خرید نیستید و هنوز هم ظاهر نفس گیر این مکان شما را جذب خود نکرده است، باید بدانید که این ها، همه ی آنچه که این مرکز خرید ارائه می دهد نیست. با داشتن 12 سالن سینما، از جمله سینمایی مختص به کودکان و یک تئاتر خصوصی، مرکز خرید جواهیر مکان خوبی برای گذراندن چند ساعت در کنار دوستان و خانواده و لذت بردن از فیلم های روز دنیا می باشد.
طرفدار سینما هم نیستید؟ باز هم جای نگرانی نیست، مرکز خرید جواهیر استانبول احتمالاً هنوز هم چیزی برای ارائه به شما دارد. شاید سالن بولینگ یا مرکز تفریحی آتلانتیس بتواند نظرتان را جلب کند. مرکز آتلانتیس یک مرکز تفریحی بی حد و حصر است که در بازار جواهیر محصور شده است. آتلانتیس یک تم پارک سرپوشیده است که راه های زیادی برای تفریح پیش پای شما می گذارد، برج سقوط آزاد، اختاپوس چرخان و باور کنید یا نه، یک ترن هوایی که در فضای داخلی مرکز خرید می گردد! در ادامه معرفی استانبول مال را بیشتر ببینید .

برندهای مرکز خرید جواهر استانبول

برندهای مرکز خرید جواهر استانبول

اگر با همه ی این تفاسیر در نهایت تصمیم به بازدید از مرکز خرید جواهیر گرفتید می توانید به راحتی از طریق تاکسی یا مترو به آن برسید. فراموش نکنید که ساعت کار این مرکز خرید از ده صبح تا ده شب می باشد، پس سعی کنید تنها در بین این ساعات به اینجا سر بزنید.در ضمن میتوانید سری هم به مشهورترین محله های استانبول بزنید .

نمایندگی نایک مرکز خرید جواهر

نمایندگی نایک مرکز خرید جواهر

2020-05-10T10:31:51+00:00

دیدگاه خود را بنویسید